Dangerous Loverboy
4 plaatsers
Pagina 26 van 29 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28, 29
Re: Dangerous Loverboy
opeens belde vriendin dat ik naar buiten moest komen. staat ze daar met een nichtje helemaal in het oranje xP
Ashley
''Dat klopt..'' zei ze
Ashley
''Dat klopt..'' zei ze
xp
Ashley
Ze keek wat naar haar nog warme thee waar haar handen nog omheen zaten
Ashley
Ze keek wat naar haar nog warme thee waar haar handen nog omheen zaten
Ashley
Ze knikte "is goed" ze had geen idee waar ze verder heen zou kunnen gaan maar ze zou wel zien
Ze knikte "is goed" ze had geen idee waar ze verder heen zou kunnen gaan maar ze zou wel zien
Moet ik hier anders gewoon even wachten tot de volgende dag xD
xFever- Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 31-05-14
Leeftijd : 25
Oh xD Wist ik xD
Hoe zat het met Aylee/Chris met hun afspraak voor 't kwartiertje xD
Hoe zat het met Aylee/Chris met hun afspraak voor 't kwartiertje xD
Owhja... Ik ga al bezig :')
Reageer je ook in Confused?
CHRIS
Staat uiteindelijk toch maar op en belt Aylee.
Reageer je ook in Confused?
CHRIS
Staat uiteindelijk toch maar op en belt Aylee.
Aylee
Zat op haar bed haar teennagels te lakken. Nam haar telefoon op. 'Hallo? Met Aylee.'
Zat op haar bed haar teennagels te lakken. Nam haar telefoon op. 'Hallo? Met Aylee.'
CHRIS
"Hee, kan ik zo komen? Voor je weet wel."
LUKE
"Alsnog gaan we winkelen. Karlijn vind dat ik nieuwe kleren moet. Dus jij moet advies gaan geven." Zegt hij grijnzend.
"Hee, kan ik zo komen? Voor je weet wel."
LUKE
"Alsnog gaan we winkelen. Karlijn vind dat ik nieuwe kleren moet. Dus jij moet advies gaan geven." Zegt hij grijnzend.
Aylee
Zuchtte even onhoorbaar. 'Ja. Ik ben bijna klaar.' Ze stond op en liep naar beneden. 'Ik zie je zo wel.' Met die woorden hing ze op. Snel doet ze nog even de laatste dingetjes. Badass dat ze was, had ze iets sexy's aangetrokken.
Zuchtte even onhoorbaar. 'Ja. Ik ben bijna klaar.' Ze stond op en liep naar beneden. 'Ik zie je zo wel.' Met die woorden hing ze op. Snel doet ze nog even de laatste dingetjes. Badass dat ze was, had ze iets sexy's aangetrokken.
Ashley
Er kwam een lach op haar gezicht "je wilt dat ik advies geef?" Vroeg ze met een vrolijke lach en een soort twinkeling in haar ogen
Er kwam een lach op haar gezicht "je wilt dat ik advies geef?" Vroeg ze met een vrolijke lach en een soort twinkeling in haar ogen
CHRIS
Grijnst even. Het geld stroomt wel lekker binnen door haar binnenkort. Ze is een knappe meid met veel bolling volgens zijn klanten. Een topper voor de zaak dus. Hij loopt naar buiten en rijd in zijn auto naar haar toe waar hij aanbelt.
LUKE
"Ja, zelf kan ik dat niet." Liegt hij. Hij moet haar gedachtes toch op iets anders brengen.
JULIA
Loopt met een slaperig hoofd naar beneden.
Grijnst even. Het geld stroomt wel lekker binnen door haar binnenkort. Ze is een knappe meid met veel bolling volgens zijn klanten. Een topper voor de zaak dus. Hij loopt naar buiten en rijd in zijn auto naar haar toe waar hij aanbelt.
LUKE
"Ja, zelf kan ik dat niet." Liegt hij. Hij moet haar gedachtes toch op iets anders brengen.
JULIA
Loopt met een slaperig hoofd naar beneden.
Aylee
Trok haar laag uitgesneden topje nog wat meer naar beneden voordat ze open deed. 'Hey, gaan we?'
Trok haar laag uitgesneden topje nog wat meer naar beneden voordat ze open deed. 'Hey, gaan we?'
Aylee
Loopt vastbesloten naar zijn auto als ze de deur van het huis gesloten heeft. Ze stapt in auto. Ze hoopte dat ze er een beetje cool uitzag, want binnen ging haar hart te keer.
Loopt vastbesloten naar zijn auto als ze de deur van het huis gesloten heeft. Ze stapt in auto. Ze hoopte dat ze er een beetje cool uitzag, want binnen ging haar hart te keer.
CHRIS
"Je zal er denk ik goed genoeg voor hem uitzien." Stapt ook in en rijd weg.
"Je zal er denk ik goed genoeg voor hem uitzien." Stapt ook in en rijd weg.
Pagina 26 van 29 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28, 29
Permissies van dit forum: