Dangerous Loverboy
4 plaatsers
Pagina 14 van 29 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 21 ... 29
Re: Dangerous Loverboy
LUKE
Zit op zijn bed en staart pijnzend voor zich uit. Hij besluit de tv maar aan te zetten. Ze hebben het redelijk breed.
Zit op zijn bed en staart pijnzend voor zich uit. Hij besluit de tv maar aan te zetten. Ze hebben het redelijk breed.
Ashley
Haalde even later de kleding eruit in hing het op. ze deed het niet in de droger want ze wist niet of de stof erregen kon en anders zou het gaan krimpwn
Haalde even later de kleding eruit in hing het op. ze deed het niet in de droger want ze wist niet of de stof erregen kon en anders zou het gaan krimpwn
Ashley
Ze viel niet veel later onder een kleedje op de bank in slaap
(Volgende dag straks?)
Ze viel niet veel later onder een kleedje op de bank in slaap
(Volgende dag straks?)
Neeh, ze moet de kleding nog terug brengen
LUKE
Ligt met Karlijn te zoenen. Hoe doet ze het toch, telkens al zijn zorgen wegnemen.
LUKE
Ligt met Karlijn te zoenen. Hoe doet ze het toch, telkens al zijn zorgen wegnemen.
Ashley
Ze schrok even later wakker en zag dat het bijna 8 uur was. Ze sprong snel op en voelde even of het al droog was. Ze vouwde het op en deed het in een plastic tasje. Ze keek even naar buten en ze zag dat het nog mieserde. Ze pakte haar sleutels en stapte even later de auto in en rerd weer rochting Luke
Ze schrok even later wakker en zag dat het bijna 8 uur was. Ze sprong snel op en voelde even of het al droog was. Ze vouwde het op en deed het in een plastic tasje. Ze keek even naar buten en ze zag dat het nog mieserde. Ze pakte haar sleutels en stapte even later de auto in en rerd weer rochting Luke
LUKE
Ligt met haar in zijn armen op bed. Hij is Ashley helemaal vergeten net zoals de tijd. Hij kust Karlijn even als ze naar het toilet gaat. Dan richt hij zijn blik weer op de tv.
Ligt met haar in zijn armen op bed. Hij is Ashley helemaal vergeten net zoals de tijd. Hij kust Karlijn even als ze naar het toilet gaat. Dan richt hij zijn blik weer op de tv.
Ashley
ze stapt even later de auto uit en belt aan bij Luke zijn huis met het tasje met schone kleding in haar hand
ze stapt even later de auto uit en belt aan bij Luke zijn huis met het tasje met schone kleding in haar hand
Demian
'Ik kom eraan oke? Ik neem wel een paar films mee'
Leah
'Neem je nog zon leuk dingetje mee?' Vroeg ze plagend *condoom* XD
'Ik kom eraan oke? Ik neem wel een paar films mee'
Leah
'Neem je nog zon leuk dingetje mee?' Vroeg ze plagend *condoom* XD
AnkyRuiter- Aantal berichten : 1447
Registratiedatum : 08-06-14
KARLIJN
Komt net van het toilet af. Luke en Nick hoort ze allebei niet naar de deur gaan dus besluit ze zelf maar open te doen. Ze zullen wel druk zijn. Ze maakt de deur open en ziet Ashley staan. "Hoi."
JULIA
"Is goed, tot zo."
LUKE
"Wil je mij niet puur voelen?" Vraagt hij kinderachtig.
Komt net van het toilet af. Luke en Nick hoort ze allebei niet naar de deur gaan dus besluit ze zelf maar open te doen. Ze zullen wel druk zijn. Ze maakt de deur open en ziet Ashley staan. "Hoi."
JULIA
"Is goed, tot zo."
LUKE
"Wil je mij niet puur voelen?" Vraagt hij kinderachtig.
Ashley
'Hoi' zei ze en ze hoorde Luke dat zeggen en ze wist wel dat hij het tegen haar had maar ze zuchtte alleen even zachtjes maar zei verder niks terug
'Hoi' zei ze en ze hoorde Luke dat zeggen en ze wist wel dat hij het tegen haar had maar ze zuchtte alleen even zachtjes maar zei verder niks terug
Haha xP
Ashley
"Ik kom kleren terug brengen" zei ze met een glimlachje."waarschijnlijk die van jou"
Ashley
"Ik kom kleren terug brengen" zei ze met een glimlachje."waarschijnlijk die van jou"
KARLIJN
"Luke had dat verteld ja. Kom maar even binnen hoor, dan zal ik jou kleren ook even pakken."
LUKE
Had ze al gehoord. Alles verliep nog volgens hun plan.
"Luke had dat verteld ja. Kom maar even binnen hoor, dan zal ik jou kleren ook even pakken."
LUKE
Had ze al gehoord. Alles verliep nog volgens hun plan.
Ashley
"Okee" zei ze en ze liep dan maa naar binnen. (Dafuq ben je van plan? XD )
"Okee" zei ze en ze liep dan maa naar binnen. (Dafuq ben je van plan? XD )
Zul je wel zien XD
KARLIJN
Loopt naar boven toe en seint Luke. Dan loopt ze naar beneden met de kleren. De voordeur had ze direct nadat ze binnen was op slot gedaan.
KARLIJN
Loopt naar boven toe en seint Luke. Dan loopt ze naar beneden met de kleren. De voordeur had ze direct nadat ze binnen was op slot gedaan.
XD
KARLIJN
Komt weer naar beneden. "Wil je wat drinken ofzo? Het regent zo hard."
KARLIJN
Komt weer naar beneden. "Wil je wat drinken ofzo? Het regent zo hard."
Ashley
Twijfelde even. "Nee hoor." Zei ze toen met een glimlachje. "En het miesert alleen maar dus valt mee"
Twijfelde even. "Nee hoor." Zei ze toen met een glimlachje. "En het miesert alleen maar dus valt mee"
KARLIJN
"Ach joh. Het is koffietijd. Alleen in huis de tijd doden is ook niets."
"Ach joh. Het is koffietijd. Alleen in huis de tijd doden is ook niets."
Xp zulke moeilijke vragen xp
Ashley
"Doe maar iets" zei ze maar omdat ze het ook noet wist. Liep met haar mee.
Er zit weer een duif een nest te maken op de bank boven mn raam buiten -.- irritamt geluid
Ashley
"Doe maar iets" zei ze maar omdat ze het ook noet wist. Liep met haar mee.
Er zit weer een duif een nest te maken op de bank boven mn raam buiten -.- irritamt geluid
Demian
Hing op en pakte de spullen bij elkaar, reed dab naar der huis toe.
Leah
'Wat jij wilt' grinnikt ze.
Hing op en pakte de spullen bij elkaar, reed dab naar der huis toe.
Leah
'Wat jij wilt' grinnikt ze.
AnkyRuiter- Aantal berichten : 1447
Registratiedatum : 08-06-14
XD
KARLIJN
"Lust je koffie?" Vraagt ze vriendelijk.
CHRIS
"Lijkt me wel leuk, een hummeltje van ons twee." Zegt hij plagerig.
JULIA
Loopt naar boven en maakt zich wat op en doet andere kleren aan. Ze haalt drank uit de vriezer dat ze in de koelkast zet.
KARLIJN
"Lust je koffie?" Vraagt ze vriendelijk.
CHRIS
"Lijkt me wel leuk, een hummeltje van ons twee." Zegt hij plagerig.
JULIA
Loopt naar boven en maakt zich wat op en doet andere kleren aan. Ze haalt drank uit de vriezer dat ze in de koelkast zet.
Pagina 14 van 29 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 21 ... 29
Permissies van dit forum: