Dangerous Loverboy
4 plaatsers
Pagina 28 van 29 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29
Re: Dangerous Loverboy
CHRIS
Geeft haar een kus en omhelst haar. "Ik hou van je." Fluistert hij in haar oor.
JULIA
Gentleman. Is goed hoor, schat x
Geeft haar een kus en omhelst haar. "Ik hou van je." Fluistert hij in haar oor.
JULIA
Gentleman. Is goed hoor, schat x
Aylee
Glimlachte er even om. Was klaar voor wat ze moest doen.
Elliot
Ik kom eraan x Hij liep het huis uit, naar zijn auto. Waarmee hij eerst even naar de supermarkt reed en de juwelier.
Glimlachte er even om. Was klaar voor wat ze moest doen.
Elliot
Ik kom eraan x Hij liep het huis uit, naar zijn auto. Waarmee hij eerst even naar de supermarkt reed en de juwelier.
xFever- Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 31-05-14
Leeftijd : 25
SAFAR
"Kom wijfie."
JULIA
Maakt zichzelf wat aanzienelijker.
LUKE
Haalt er wat broeken uit. De prijs boeit hem niet echt.
"Kom wijfie."
JULIA
Maakt zichzelf wat aanzienelijker.
LUKE
Haalt er wat broeken uit. De prijs boeit hem niet echt.
Ashley
Ze merkt dat de prijs hem inderdaad niet noeit. Zelf ziu ze eerder voor 2 broeken gaan van 25 euro en niet voor 1 broek van 50
Ze merkt dat de prijs hem inderdaad niet noeit. Zelf ziu ze eerder voor 2 broeken gaan van 25 euro en niet voor 1 broek van 50
Elliot
Had een zilveren ketting met een hartje eraan in de chocolade doos. Reed toenbnar haar huis en belde niet veel later aan.
Aylee
Liep naar die Safar/Zafar xd
Had een zilveren ketting met een hartje eraan in de chocolade doos. Reed toenbnar haar huis en belde niet veel later aan.
Aylee
Liep naar die Safar/Zafar xd
LUKE
"Sorry, heb een dire smaak, dat is waarom iemand altijd met mij mee moet." Zegt hij grijnzend.
JULIA
Doet open. "Hey schat."
ZAFAR
Gaat een kamer binnen. Er staat alleen een bed, een paal en een kast zonder deuren. In de kast staan allemaal seksspeeltjes.
"Sorry, heb een dire smaak, dat is waarom iemand altijd met mij mee moet." Zegt hij grijnzend.
JULIA
Doet open. "Hey schat."
ZAFAR
Gaat een kamer binnen. Er staat alleen een bed, een paal en een kast zonder deuren. In de kast staan allemaal seksspeeltjes.
Elliot
Geeft haar een kusje op haar wang. 'Hier.' Hij geeft haar de doos waar het kettinkje inzit.
Aylee
Keek even omzich heen, een paal interessant, wat een verrassing. 'Waar wil je me hebben?'
Geeft haar een kusje op haar wang. 'Hier.' Hij geeft haar de doos waar het kettinkje inzit.
Aylee
Keek even omzich heen, een paal interessant, wat een verrassing. 'Waar wil je me hebben?'
JULIA
Glimlacht. "Dankje, dat had je niet hoeven doen." Zegt ze niet werend wat er in zit. "Die kunnen we zo wel samen opeten, als je dat lust.
ZAFAR
"Onder me." Zegt hij. Hij duwt haar naar het bed terwijl hij haar ruw uitkleed. Dan loopt hij naar de kast en pakt zo'n ding waarmee je iemand kan vastbinden.
Glimlacht. "Dankje, dat had je niet hoeven doen." Zegt ze niet werend wat er in zit. "Die kunnen we zo wel samen opeten, als je dat lust.
ZAFAR
"Onder me." Zegt hij. Hij duwt haar naar het bed terwijl hij haar ruw uitkleed. Dan loopt hij naar de kast en pakt zo'n ding waarmee je iemand kan vastbinden.
Aylee
Wist niet meer zeker of dit wel goed was, aan de ruwheid en zo.
Elliot
Glimlachte even. 'Gezellig.' Hij loopt naar de bank en trekt dr mee en ploft neer.
Wist niet meer zeker of dit wel goed was, aan de ruwheid en zo.
Elliot
Glimlachte even. 'Gezellig.' Hij loopt naar de bank en trekt dr mee en ploft neer.
ZAFAR
Duwt haar op het bed en maakt haar handen en voeten vast. Hij draait met zijn vingers rondjes over haar onderste.
JULIA
"Sorry voor ze zooi hier."
Duwt haar op het bed en maakt haar handen en voeten vast. Hij draait met zijn vingers rondjes over haar onderste.
JULIA
"Sorry voor ze zooi hier."
Aylee
Wist niet precies wat ze er nou van moest vinden. Ergens vond ze het lekker, maar met je handen en voeten vastgebonden liggen was ook niet echt bepaald een pretje.
Elliot
'Dat is toch niet erg. Maar die doos eens open.' Hij glimlacht liefjes naar haar.
Wist niet precies wat ze er nou van moest vinden. Ergens vond ze het lekker, maar met je handen en voeten vastgebonden liggen was ook niet echt bepaald een pretje.
Elliot
'Dat is toch niet erg. Maar die doos eens open.' Hij glimlacht liefjes naar haar.
ZAFAR
Doet zijn condoom om en stoot zich ruw in haar. Buigt voorover en drukt zijn tong in haar mond.
JULIA
"Vreetzak." Zegt ze plagend. Ze doet de doos open. "Oohh, dat kan ik echt niet aannemen!"
Doet zijn condoom om en stoot zich ruw in haar. Buigt voorover en drukt zijn tong in haar mond.
JULIA
"Vreetzak." Zegt ze plagend. Ze doet de doos open. "Oohh, dat kan ik echt niet aannemen!"
Aylee
Kon zich moeilijk verzetten of iets. Opende dus haar mond maar en ontmoete zijn toch xd
Elliot
'Ohja, dat kan je echt wel. Anders word ik heel boos op je.' Hij kijkt haar dreigend aan op een sarcastische manier.
Kon zich moeilijk verzetten of iets. Opende dus haar mond maar en ontmoete zijn toch xd
Elliot
'Ohja, dat kan je echt wel. Anders word ik heel boos op je.' Hij kijkt haar dreigend aan op een sarcastische manier.
Ik verveel meee
Mag ik ook een nieuw meisje aanmaken dat iemand een jongen erbij speelt? Xd
Mag ik ook een nieuw meisje aanmaken dat iemand een jongen erbij speelt? Xd
AnkyRuiter- Aantal berichten : 1447
Registratiedatum : 08-06-14
Haha ik verveel me ook. Yay verveling -.- xp
Uhhmn ik ben niet echt goed in loverboys spelen dus ja xP
Ik heb zin in een nieuwe rog (maar niet in dit forum...)
Uhhmn ik ben niet echt goed in loverboys spelen dus ja xP
Ik heb zin in een nieuwe rog (maar niet in dit forum...)
Rowannnn wil jij loverboy spele??? ;P
Dan doe je dat ergens anders
Wil wel, maar ben er geen held in en heb dan al 3 wijfen.
Wil wel, maar ben er geen held in en heb dan al 3 wijfen.
Gwn een nieuwe jongen dan he xd
En je bent er beter in dan mij
En je bent er beter in dan mij
Rowan, nu heb ik geen mindblock ga jij niet reageren xd
Pagina 28 van 29 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29