Anothor world
4 plaatsers
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Anothor world
Ashley
"Bespaar de moeite want daar ga ik niks over zeggen. Maar ik had wel met nog iemand anders een idee. Alleen hem heb ik al een tijdje niet gezien... Achja. Maar we wouden zorgen dat we een keer ergens heen konden zoals naar het strand ofzo" praatte ze er wat vrolijk overheen
"Bespaar de moeite want daar ga ik niks over zeggen. Maar ik had wel met nog iemand anders een idee. Alleen hem heb ik al een tijdje niet gezien... Achja. Maar we wouden zorgen dat we een keer ergens heen konden zoals naar het strand ofzo" praatte ze er wat vrolijk overheen
SARAH
Kijkt op haar horloge. "Ik ga maar weer, ik wil nog even bij de dansclinic kijken." Zegt ze en draait zich om.
Kijkt op haar horloge. "Ik ga maar weer, ik wil nog even bij de dansclinic kijken." Zegt ze en draait zich om.
Ashley
"Sinds wanneer is er nou weer een dansclinic?" Vroeg ze met een lach. "Leuk dat je langs kwam" zei ze met een lachje en heel droog zwaaide ze Sarah uit
"Sinds wanneer is er nou weer een dansclinic?" Vroeg ze met een lach. "Leuk dat je langs kwam" zei ze met een lachje en heel droog zwaaide ze Sarah uit
SARAH
"Activiteitendag. Dus ook een dansclinic." Zegt ze rustig uit. "Fijne dag nog."
"Activiteitendag. Dus ook een dansclinic." Zegt ze rustig uit. "Fijne dag nog."
Ashley
"Oohh ja helemaal vergeten. Leuk dat dat er ook is" zei ze rustig met een glimlach en ze bleef ook rustig in kleermakerszit zitten
"Oohh ja helemaal vergeten. Leuk dat dat er ook is" zei ze rustig met een glimlach en ze bleef ook rustig in kleermakerszit zitten
Ashley
Met een glimlach legde ze haar hoofd weer tegen de muur aan en sloot ze haar ogen na een tijdje weer
Met een glimlach legde ze haar hoofd weer tegen de muur aan en sloot ze haar ogen na een tijdje weer
SARAH
Loopt naar een dansclinic.
JULIA
Staat op en loopt door de gang naar een dansclinic. Niemand houdt haar tegen dus doet ze gezellig mee.
Loopt naar een dansclinic.
JULIA
Staat op en loopt door de gang naar een dansclinic. Niemand houdt haar tegen dus doet ze gezellig mee.
Uhhmm goede vraag... Misschien dat het avond is. ashley word eruitgehaald en dan weer bij Luke in de kamer gezet xp zullen dan wel zien wat we daar kunnen doen misschien?
okeui
SARAH
Loopt naar de cel van Ashley en gaat naar binnen. "Goedenavond Ashley."
JULIA
Zit in het hoekje van haar kamer.
SARAH
Loopt naar de cel van Ashley en gaat naar binnen. "Goedenavond Ashley."
JULIA
Zit in het hoekje van haar kamer.
Ashley
"dan zal ik zeggeb dat ik gewoon geen zin had vanmorgen. Goed genieg voo je rapport over mij?" zeo ze lichtelijk geirriteerd maar wel met een glimlachje
"dan zal ik zeggeb dat ik gewoon geen zin had vanmorgen. Goed genieg voo je rapport over mij?" zeo ze lichtelijk geirriteerd maar wel met een glimlachje
SARAH
"Je kan weer bij Luke op de kamer." Ze houdt de deur voor haar open.
JULIA
Doet de deur van haar kamer dicht en gaat weer rondjes rennen in haar kamer.
"Je kan weer bij Luke op de kamer." Ze houdt de deur voor haar open.
JULIA
Doet de deur van haar kamer dicht en gaat weer rondjes rennen in haar kamer.
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Permissies van dit forum: