Anothor world
4 plaatsers
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Anothor world
Ashley
''Kan ik eerst even eten ofzo'' zei ze terug zonder de pillen verder aan te raken
''Kan ik eerst even eten ofzo'' zei ze terug zonder de pillen verder aan te raken
Ashley
Ze keek even naar hem maar nam daarna rustig nog een hap en raakte nogsteeds de pillen niet aan
Ze keek even naar hem maar nam daarna rustig nog een hap en raakte nogsteeds de pillen niet aan
Ashley
Ze keek op toen en ze had haar mond snel weer leeg ''Wat?'' vroeg ze met een rustige glimlach
Ze keek op toen en ze had haar mond snel weer leeg ''Wat?'' vroeg ze met een rustige glimlach
Ashley
Ze keek even naar de pillen e daarna weer naar Chris ''Nog geen zin'' zei ze rustig met een glimlach en ze draaide haar hoofd weer weg
Ze keek even naar de pillen e daarna weer naar Chris ''Nog geen zin'' zei ze rustig met een glimlach en ze draaide haar hoofd weer weg
Ashley
''Nu komt het niet. Straks vast wel'' zei ze nog steeds rustig en met een glimlach
''Nu komt het niet. Straks vast wel'' zei ze nog steeds rustig en met een glimlach
Ashley
Ze keek naar hem en wachtte met een glimlachje rustig af wat hij wou gaan doen
Ze keek naar hem en wachtte met een glimlachje rustig af wat hij wou gaan doen
ieuw 0.0 xp
Ashley
Viel daardoor bijna van de stoel af waar ze op zat maar de pillen schoten nog niet haar keel in. Alleen Chris kon dat niet zien dus zodra ze weer rechtop zat moest ze hoesten. De pillen zaten nog weggestopt in haar mond maar kwamen niet uit haar mond bij het even hoesten
Ashley
Viel daardoor bijna van de stoel af waar ze op zat maar de pillen schoten nog niet haar keel in. Alleen Chris kon dat niet zien dus zodra ze weer rechtop zat moest ze hoesten. De pillen zaten nog weggestopt in haar mond maar kwamen niet uit haar mond bij het even hoesten
Met je vingers aan de buitenkant tussen je kaken drukken doet wonderen
CHRIS
"Doorslikken." Bromt hij.
CHRIS
"Doorslikken." Bromt hij.
haha ja iknow dan gaat je mond open xd Maar daar ben ik bang voor want een techniek leraar bij mij op school (Is mij niet overkomen gelukkig en heb geen techniek meer) Maar als je dan kauwgom had ging hij je achterna, deed hij dat dus en haalde hij het kauwgompje uit je mond xd
En dan gaat hij eraanruiken.. En als het geen mint is dat stopt hij het even in zijn eigen mond...
Ashley
'''Wat gezellig vandaag'' zei ze met een lachje. Ze had zich helemaal niet verslikt ofzo.
En dan gaat hij eraanruiken.. En als het geen mint is dat stopt hij het even in zijn eigen mond...
Ashley
'''Wat gezellig vandaag'' zei ze met een lachje. Ze had zich helemaal niet verslikt ofzo.
Gadverdamme! Pedododo
CHRIS
"Doorslikken."
-------
https://foreverrpg.actieforum.com/viewtopic.forum?t=17
CHRIS
"Doorslikken."
-------
https://foreverrpg.actieforum.com/viewtopic.forum?t=17
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Permissies van dit forum: