Anothor world
4 plaatsers
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Anothor world
Ja
LUKE
Knijpt zijn ogen dicht door het felle tl-licht op de gang dat de kamer in schijnt.
LUKE
Knijpt zijn ogen dicht door het felle tl-licht op de gang dat de kamer in schijnt.
haha xD
Je moet vooral de film gaan kijken! de boeken zijn er ook wel vertaalt naar NL
OMG ben aan het kijken op internet en volgens mij komt het volgende deel ook op film 0.0 Alleen weeet het niet zeker en er staat geen datum bij
Ken jij tfios? (the fault in our stars)
Ashley
Ze glipt snel de deur door en sluit die ook snel maar zachtjes weer
Je moet vooral de film gaan kijken! de boeken zijn er ook wel vertaalt naar NL
OMG ben aan het kijken op internet en volgens mij komt het volgende deel ook op film 0.0 Alleen weeet het niet zeker en er staat geen datum bij
Ken jij tfios? (the fault in our stars)
Ashley
Ze glipt snel de deur door en sluit die ook snel maar zachtjes weer
Ik heb daar laatst de clip van gezien, lijkt me een super mooie film!
LUKE
Draait zich zuchtend om.
LUKE
Draait zich zuchtend om.
OMG je moet hem echt zien! Ik heb hem gekeken nog voordat hij in de bios was is NL xp
Alleen wel heel zielig en je kan er zeker van gaan huilen
Ashley
Ze liep rustig de gang over
Alleen wel heel zielig en je kan er zeker van gaan huilen
Ashley
Ze liep rustig de gang over
Ik wil hem ook nog heel graag een keer zien en dat gaat gebeuren ook.
LUKE
Loopt dan maar de gang op.
LUKE
Loopt dan maar de gang op.
hahamoet je vooral doen
Ashley
Ze liep rustig door de gangen. Er was verder nog niks gezegt over dat ze wat dan ook mochten doen of dat het eten klaarstond maar dat maakte haar niet uit ze ging gewoon wat rond lopen
Ashley
Ze liep rustig door de gangen. Er was verder nog niks gezegt over dat ze wat dan ook mochten doen of dat het eten klaarstond maar dat maakte haar niet uit ze ging gewoon wat rond lopen
Ashley
Ze was ergens gaan zitten tegen de muur aan op de gang. Wist niet dat Luke al uit bed was en dacht dat hij nog in bed lag
Ze was ergens gaan zitten tegen de muur aan op de gang. Wist niet dat Luke al uit bed was en dacht dat hij nog in bed lag
LUKE
Eet rustig wat.
JULIA
Is bezig met haar ochtendoefeningen.
CHRIS
Drukt op de zoemer.
Eet rustig wat.
JULIA
Is bezig met haar ochtendoefeningen.
CHRIS
Drukt op de zoemer.
Watis de zoemer? Eten? xD
Ashley
Ze zuchtte even maar wel met een glimlach en ze stond op
Ashley
Ze zuchtte even maar wel met een glimlach en ze stond op
okay
Ashley
Ze liep niet veel later de eetzaal in. Ze vroeg zich even af wat voor pillen ze dit keer kregen en ze moest even glimlahen
Ashley
Ze liep niet veel later de eetzaal in. Ze vroeg zich even af wat voor pillen ze dit keer kregen en ze moest even glimlahen
Ashley
Ze zag het en ze kwam bij hem zitten met het eten dat zijn had zoals ze eerst eigenlijk de hele tijd had gedaan
Ze zag het en ze kwam bij hem zitten met het eten dat zijn had zoals ze eerst eigenlijk de hele tijd had gedaan
Ashley
''Goedemorgen'' zei ze met een glimlachje terwijl ze ging zitten. Ze keek even wat om zich heen (Krijgen ze de pillen van bewakers of gwn op hun bord)
''Goedemorgen'' zei ze met een glimlachje terwijl ze ging zitten. Ze keek even wat om zich heen (Krijgen ze de pillen van bewakers of gwn op hun bord)
okay
Ashley
Ze keek even naar Luke en kon het niet laten om te zeggen. waar ze nogal vaak last van had xp ''Ik ben verbaasd dat je ze neemt'' zei ze met een lachje
Ashley
Ze keek even naar Luke en kon het niet laten om te zeggen. waar ze nogal vaak last van had xp ''Ik ben verbaasd dat je ze neemt'' zei ze met een lachje
Ashley
Er verscheen een lachje op haar gezicht. ''En waar heb je die shit dan gelaten?''
Er verscheen een lachje op haar gezicht. ''En waar heb je die shit dan gelaten?''
Ashley
Ze keek even naar Chris toe hij de eetkamer in kwam en at toen wat verder. Haar pillen raakte ze nog niet aan
Ze keek even naar Chris toe hij de eetkamer in kwam en at toen wat verder. Haar pillen raakte ze nog niet aan
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Permissies van dit forum: