Anothor world
4 plaatsers
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Anothor world
Ashley
Ze had maar 1 broodje maar ze was er wel sloom mee maar had hem uiteindelijk op
Ze had maar 1 broodje maar ze was er wel sloom mee maar had hem uiteindelijk op
Ashley
Ze staarde ook wat voor haar uit en keek naar haar handen die maar wat stilletjes op haar schoot lagen
Ze staarde ook wat voor haar uit en keek naar haar handen die maar wat stilletjes op haar schoot lagen
CHRIS
Pakt er een map bij en noteert wie er wel en niet heeft gegeten en hoeveel ze hebben gegeten. Klopt aan bij Finn en legt het neer op zijn bureau. "Van de lunch en het ontbijt."
Pakt er een map bij en noteert wie er wel en niet heeft gegeten en hoeveel ze hebben gegeten. Klopt aan bij Finn en legt het neer op zijn bureau. "Van de lunch en het ontbijt."
Finn
Hij knikte en schoof het naar zich toe. Snel keek hij nog langs de namen. ''Julia nog gezien?'' vroeg hij en hij keek naar Chris
Ashley
Staarde wat naar haar handen
Hij knikte en schoof het naar zich toe. Snel keek hij nog langs de namen. ''Julia nog gezien?'' vroeg hij en hij keek naar Chris
Ashley
Staarde wat naar haar handen
CHIRS
"Nee, haar deur heeft ze dicht gedaan. Ik heb haar maar met rust gelaten." Zegt hij. "Of moet ik haar niet met rust laten en haar dwingen te eten?"
LUKE
"Ik ga kijken of we naar buiten kunnen."
"Nee, haar deur heeft ze dicht gedaan. Ik heb haar maar met rust gelaten." Zegt hij. "Of moet ik haar niet met rust laten en haar dwingen te eten?"
LUKE
"Ik ga kijken of we naar buiten kunnen."
Finn
Hij dacht en na. ''Zet anders alleen een bekertje drinken neer en iets van een cracker met kaas'' zei hij. dan mogt ze zelf kiezen
Ashley
''okay' zei ze alleen
Hij dacht en na. ''Zet anders alleen een bekertje drinken neer en iets van een cracker met kaas'' zei hij. dan mogt ze zelf kiezen
Ashley
''okay' zei ze alleen
CHRIS
Knikt even en verdwijnt dan. Pakt een cracker en zet er een kuipje boter en plakjes kaas naast met een beker water. Dan doet hij de deur open en zet het neer. Loopt dan weer naar het kantoor van Finn.
JULIA
Kijkt even op maar gaat dan weer verder met opdrukken.
LUKE
Staat op. Ziet dat de buitenplaats weer open is en loopt er naartoe.
Knikt even en verdwijnt dan. Pakt een cracker en zet er een kuipje boter en plakjes kaas naast met een beker water. Dan doet hij de deur open en zet het neer. Loopt dan weer naar het kantoor van Finn.
JULIA
Kijkt even op maar gaat dan weer verder met opdrukken.
LUKE
Staat op. Ziet dat de buitenplaats weer open is en loopt er naartoe.
Finn
Hij bekeek wat iedereen had gegeten en schreef dat in de dossiers van diegene
Ashley
deed eigenlijk niks
Hij bekeek wat iedereen had gegeten en schreef dat in de dossiers van diegene
Ashley
deed eigenlijk niks
whaha nog een finn? xD
Finn
Hij knikte even en schreef even iets op in een dokters hadschrift. ''Nog iets gemert van de pillen van Ashley?''
Finn
Hij knikte even en schreef even iets op in een dokters hadschrift. ''Nog iets gemert van de pillen van Ashley?''
Die pillen voor woedeaanvallen waren toch bij My Time In Prison?
CHRIS
Denkt even na.
CHRIS
Denkt even na.
het was hier toch wel? Want Ashley had Luke toch aangevallen en ze keek zo dood uit haar ogen door die emotie pillen dingen
Dat was hier toch xp
Dat was hier toch xp
wut dan ben ik echt in de wat xd Waaromkeek ze volens Luke dan dood uit haar ogen...
haha sorry xP
uuuhhmm waar waren we ook alweer? xd
Ashley moet nog wel steeds bij Julia op de kamer dan? of is datweer een ander rphg? xd
Dat ene stukje van die dode ogen vergetewe dan maar ff xp
uuuhhmm waar waren we ook alweer? xd
Ashley moet nog wel steeds bij Julia op de kamer dan? of is datweer een ander rphg? xd
Dat ene stukje van die dode ogen vergetewe dan maar ff xp
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Permissies van dit forum: