Anothor world
2 plaatsers
Pagina 4 van 21 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 21
Re: Anothor world
Finn
Hij hield de deur even open en liep haar dan rustig voor naar een apart kamertje. Hij bleef wel even kijken of hij haar bleef volgen maar dat deed hij niet opvallend en niet vaak
Ashley
''Ik wil gewoon de reacties weten'' Zei ze met een glimlach
Hij hield de deur even open en liep haar dan rustig voor naar een apart kamertje. Hij bleef wel even kijken of hij haar bleef volgen maar dat deed hij niet opvallend en niet vaak
Ashley
''Ik wil gewoon de reacties weten'' Zei ze met een glimlach
JULIA
Loopt achter hem aan op zo'n vijf meter afstand. Ze leunt soms tegen de muur aan.
SARAH
"Waarom wil je dat?"
Loopt achter hem aan op zo'n vijf meter afstand. Ze leunt soms tegen de muur aan.
SARAH
"Waarom wil je dat?"
Finn
Hij deed een deur open naar een kamertje met een raam met van die spijlen ervoor. In het midden stond er een tafeltje en een 2 stoelen tegenover elkaar. Hij hield de deur voor Julia open.
Ashley
''Zoals ik al zei vind ik het leuk om hun reacties te zien. Iedereen reageert verschillend'' zei ze met een glimlach
Hij deed een deur open naar een kamertje met een raam met van die spijlen ervoor. In het midden stond er een tafeltje en een 2 stoelen tegenover elkaar. Hij hield de deur voor Julia open.
Ashley
''Zoals ik al zei vind ik het leuk om hun reacties te zien. Iedereen reageert verschillend'' zei ze met een glimlach
JULIA
"Waarom mag ik het niet gewoon in mijn kamer lezen zonder dat iemand anders meeleest?"
SARAH
"Dus jij vind het leuk om anderen op de kast te jagen?"
"Waarom mag ik het niet gewoon in mijn kamer lezen zonder dat iemand anders meeleest?"
SARAH
"Dus jij vind het leuk om anderen op de kast te jagen?"
Finn
''Er zal niemand meelezen'' zei hij rustig terwijl hij de deur nog voor haar open hield. ''Dit is gewoon een regel''
Ashley
''Ligt er aan wie het is natuurlijk maar ja'' zei ze met een lachjee
''Er zal niemand meelezen'' zei hij rustig terwijl hij de deur nog voor haar open hield. ''Dit is gewoon een regel''
Ashley
''Ligt er aan wie het is natuurlijk maar ja'' zei ze met een lachjee
JULIA
"En wat is de reden van die regel?"
SARAH
"Je weet dat je daardoor alleen maar langer hier zit?"
"En wat is de reden van die regel?"
SARAH
"Je weet dat je daardoor alleen maar langer hier zit?"
Finn
''Ik heb de regels niet bedacht'' zei hij rustig
Ashley
''Dat weet ik'' zei ze met een rustige glimlach. ''Maar wat wil je dan dat ik doe?''
''Ik heb de regels niet bedacht'' zei hij rustig
Ashley
''Dat weet ik'' zei ze met een rustige glimlach. ''Maar wat wil je dan dat ik doe?''
Finn
"we krijgen alleen de regels te weten. Niet per se de reden. Maar waarschijnlijk was er wrl ern reden voor alleen die weet ik niet "
Ashley
"sit is voor mij noormaal" zei ze met een glimlach
"we krijgen alleen de regels te weten. Niet per se de reden. Maar waarschijnlijk was er wrl ern reden voor alleen die weet ik niet "
Ashley
"sit is voor mij noormaal" zei ze met een glimlach
Finn
"En waarom wil jij dat zo graag de reden weten voor de regel?" Vroeg hij rustig.
Ashley
"Dus eigenlijk zeg je dat mijn karakter mijn probleem is" zei ze lichtelijk op een bitch toon
"En waarom wil jij dat zo graag de reden weten voor de regel?" Vroeg hij rustig.
Ashley
"Dus eigenlijk zeg je dat mijn karakter mijn probleem is" zei ze lichtelijk op een bitch toon
JULIA
"Omdat ik me niet kan voorstellen dat zo'n ontzinnoge regel een reden heeft."
SARAH
"Gedrag en karaktertrekjes zijn anders."
"Omdat ik me niet kan voorstellen dat zo'n ontzinnoge regel een reden heeft."
SARAH
"Gedrag en karaktertrekjes zijn anders."
Finn
"Ik heb de regels niet bedacht en veranderen gaat niet." Zei hoj rustig "wil je de brief nog lezen of niet?"
Ashley
"En hoezo is dat dan? Je zegt net zelf dat ik normaal moet doen. En dat is toch echt je karakter dat blijkbaar bij symrpmen hoort ofzo"
"Ik heb de regels niet bedacht en veranderen gaat niet." Zei hoj rustig "wil je de brief nog lezen of niet?"
Ashley
"En hoezo is dat dan? Je zegt net zelf dat ik normaal moet doen. En dat is toch echt je karakter dat blijkbaar bij symrpmen hoort ofzo"
JULIA
"Daarom kun je nog wel naar de reden vragen."
SARAH
"Je moet je normaal gedragen."
"Daarom kun je nog wel naar de reden vragen."
SARAH
"Je moet je normaal gedragen."
Finn
"Maar dat gaat sowieso noet nu gebeuren"
Ashley
"Dit os voor mij normaal" zei ze met een lachje
"Maar dat gaat sowieso noet nu gebeuren"
Ashley
"Dit os voor mij normaal" zei ze met een lachje
Finn
"Dat is nou eenmaal zo. Wil je de brief npg lezen of niet?"
Ashley
"Daar kan ik niks aan doen"
"Dat is nou eenmaal zo. Wil je de brief npg lezen of niet?"
Ashley
"Daar kan ik niks aan doen"
Finn
Hij hield de deur nog voor haar open
Ashley
''Ik ga mezelf niet veranderen voor andere'' zei ze rustig
Hij hield de deur nog voor haar open
Ashley
''Ik ga mezelf niet veranderen voor andere'' zei ze rustig
Finn
''Je moet nog steeds gaan zitten'' zei hij rustig (xd)
Ashley
''Okay dan zeg ik het anders. Ik verander mezelf niet voor mezelf''
''Je moet nog steeds gaan zitten'' zei hij rustig (xd)
Ashley
''Okay dan zeg ik het anders. Ik verander mezelf niet voor mezelf''
JULIA
Ploft neer op haar bottige kont. "Waarom mag ik niet staan?"
SARAH
"Waarom niet?"
Ploft neer op haar bottige kont. "Waarom mag ik niet staan?"
SARAH
"Waarom niet?"
Finn
''Later mag je staan'' zei hij droog. ''Ik haal de brieven even'' zei hij en hij deed de deur dicht die automatisch in het slot gleed. Hij liep naar zijn kantoor waar hij 2 brieven pakte en die meenam
Ashley
''Waarom wel? Ik schiet er niks mee op'' zei ze met een glimlach
''Later mag je staan'' zei hij droog. ''Ik haal de brieven even'' zei hij en hij deed de deur dicht die automatisch in het slot gleed. Hij liep naar zijn kantoor waar hij 2 brieven pakte en die meenam
Ashley
''Waarom wel? Ik schiet er niks mee op'' zei ze met een glimlach
JULIA
Kijkt de kamer rond en zucht even wanneer ze een camera opmerkt. Dikke vinger.
SARAH
"Ik denk het wel. Tenzij je het hier leuk vind."
Kijkt de kamer rond en zucht even wanneer ze een camera opmerkt. Dikke vinger.
SARAH
"Ik denk het wel. Tenzij je het hier leuk vind."
Ashley
''Ik ga mezelf niet veranderen'' zei e vastberaden. ''Maar als je per se wilt dat ik stil ben en me zogenaamd goed gedraag geef me dan maar een paar boeken'' zei ze rustig erachteraan
Finn
Niet veel later kwam hij weer binnen en legde 2 ongeopende brieven op de tafel. ''Veel plezier ermee'' zei hij rustig waarna hij het kamertje weer uitliep
''Ik ga mezelf niet veranderen'' zei e vastberaden. ''Maar als je per se wilt dat ik stil ben en me zogenaamd goed gedraag geef me dan maar een paar boeken'' zei ze rustig erachteraan
Finn
Niet veel later kwam hij weer binnen en legde 2 ongeopende brieven op de tafel. ''Veel plezier ermee'' zei hij rustig waarna hij het kamertje weer uitliep
Pagina 4 van 21 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 21
Permissies van dit forum: