Anothor world
2 plaatsers
Pagina 3 van 21 • 1, 2, 3, 4 ... 12 ... 21
Re: Anothor world
Finn
"maar we wilen je juist wel helpen met de stoornis. Maar dat kan niet of moeilijk als jij niet meewerrk
Ashley
Ze keek Sarah vragend aan
"maar we wilen je juist wel helpen met de stoornis. Maar dat kan niet of moeilijk als jij niet meewerrk
Ashley
Ze keek Sarah vragend aan
JULIA
"Jullie behandelen me als een stok grof vuil en dan wordt ook nog van me verwacht dat ik lekker meewerk?"
SARAH
"Wil je nog vertellen wat er gisteren écht was?"
"Jullie behandelen me als een stok grof vuil en dan wordt ook nog van me verwacht dat ik lekker meewerk?"
SARAH
"Wil je nog vertellen wat er gisteren écht was?"
Finn
"als jij zelf daar niks over aangeefd kunnen we ook niks veranderen " zei hij rustig
Ashley
"tuurlijk" zei ze met een glimlach "ik had er geen zin in en wou weg"
"als jij zelf daar niks over aangeefd kunnen we ook niks veranderen " zei hij rustig
Ashley
"tuurlijk" zei ze met een glimlach "ik had er geen zin in en wou weg"
JULIA
"Dus ik moet jullie ook nog op jullie fouten wijzen? Nu word hij al helemaal lekker!"
SARAH
"Waar had je geen zin in?"
"Dus ik moet jullie ook nog op jullie fouten wijzen? Nu word hij al helemaal lekker!"
SARAH
"Waar had je geen zin in?"
Finn
"niet op die manier" zei hij rustig "wij willen je helpen. Net zoas je ouders"
Ashley
Er verscheen even een glimlavh op haar gezicjt. "bewakers, dit beouw, mensen, pillen..." ze dacht even na. "alles dus" zei ze met een glimlach
"niet op die manier" zei hij rustig "wij willen je helpen. Net zoas je ouders"
Ashley
Er verscheen even een glimlavh op haar gezicjt. "bewakers, dit beouw, mensen, pillen..." ze dacht even na. "alles dus" zei ze met een glimlach
Finn
"Je weet dat je ouders overal van op de hoogte worden gehouden toch?" Zei hi rustig
Ashley
Ze dacht even na. "Geen idee waarom precies. Had gewoon geen zin denk"
"Je weet dat je ouders overal van op de hoogte worden gehouden toch?" Zei hi rustig
Ashley
Ze dacht even na. "Geen idee waarom precies. Had gewoon geen zin denk"
JULIA
"Ja, hoezo. Met mijn ouders kun je me niet manipuleren."
LUKE
"Je weet het dus niet?"
"Ja, hoezo. Met mijn ouders kun je me niet manipuleren."
LUKE
"Je weet het dus niet?"
Finn
"Dat snap ik maar ik wou weten of je dat al wist." Hij wou bkjna weglopeb maar bedacht zich toen wat en keerde zich qee tot Julia "ook wou ik je nog laten weten dan je ouder een brief hebben gestuurd" (heeft ze nog iets van een beste vriendin thuis? + naam xp)
Ashley (opeens is het Luke xD :p)
"Nee ik weet het niet precies" zei ze als bevestiging
"Dat snap ik maar ik wou weten of je dat al wist." Hij wou bkjna weglopeb maar bedacht zich toen wat en keerde zich qee tot Julia "ook wou ik je nog laten weten dan je ouder een brief hebben gestuurd" (heeft ze nog iets van een beste vriendin thuis? + naam xp)
Ashley (opeens is het Luke xD :p)
"Nee ik weet het niet precies" zei ze als bevestiging
Joah, best. Ilse is haar naam :')
JULIA
"Geweldig!" Zegt ze sarcastisch. Ze heeft weer genoeg geluld om hef eten te laten vergeten.
SARAH
Knikt even. "Waardoor gedraag je je sinds gisteren zo?"
JULIA
"Geweldig!" Zegt ze sarcastisch. Ze heeft weer genoeg geluld om hef eten te laten vergeten.
SARAH
Knikt even. "Waardoor gedraag je je sinds gisteren zo?"
Haha okay ;p
Finn
"En nog een brief afkomstig van ene Ilse" voegde hoj er nog aan toe. Zelf wist hij niet wie dat was xp
Ashley
'Hoe bedoel je? Ik gedraag me nu toch heel anders dan gisteren? Of iniedergeval gister ochtend" zei ze met een lachje
Finn
"En nog een brief afkomstig van ene Ilse" voegde hoj er nog aan toe. Zelf wist hij niet wie dat was xp
Ashley
'Hoe bedoel je? Ik gedraag me nu toch heel anders dan gisteren? Of iniedergeval gister ochtend" zei ze met een lachje
JULIA
Ze bijt op de binnenkant van haar lip bij het horen van Ilse's naam. "Wat stond er in?"
SARAH
"Je bent heel druk en opstandig. Veel erger dan twee dagen geleden bijvoorbeeld. Is daar een reden voor?"
Ze bijt op de binnenkant van haar lip bij het horen van Ilse's naam. "Wat stond er in?"
SARAH
"Je bent heel druk en opstandig. Veel erger dan twee dagen geleden bijvoorbeeld. Is daar een reden voor?"
Finn
"Ik lees je brieven niet hoor' zei hij rustig
Ashley
"Je zou het :uittesten kunnen noemen" zegt ze met een lach
Ashley
Finn
Ashley
Ashley
JULIA
"Dat is dan dus mijn enige privacy. Heb je wel gekeken of er alleen een brief in zit? Stel dat er een wapen in zit."
SARAH
"Wat test je uit?"
"Dat is dan dus mijn enige privacy. Heb je wel gekeken of er alleen een brief in zit? Stel dat er een wapen in zit."
SARAH
"Wat test je uit?"
Finn
"Als dat zo was dan was hij hier niet aangekomen. Dat word allemaal van de voren onderzocht en het is alleen een brief "
Ashley
"Hoe ver ik kan gaan" zegt ze met een lach. "Doe ik vaker"
"Als dat zo was dan was hij hier niet aangekomen. Dat word allemaal van de voren onderzocht en het is alleen een brief "
Ashley
"Hoe ver ik kan gaan" zegt ze met een lach. "Doe ik vaker"
Finn
"Wil je het lezen of niet?" Vroeg hij rustig
Ashley
"Is leuk" zei ze met een lach (ben benieuwd wat Luke van die vliegende handzoen vond xD)
"Wil je het lezen of niet?" Vroeg hij rustig
Ashley
"Is leuk" zei ze met een lach (ben benieuwd wat Luke van die vliegende handzoen vond xD)
JULIA
"Best." Zegt ze ongeïnteresseerd. Die van haar ouders boeit haar niet echt, maar die van Ilse wel.
SARAH
"Waarom vind je dat leuk?"
"Best." Zegt ze ongeïnteresseerd. Die van haar ouders boeit haar niet echt, maar die van Ilse wel.
SARAH
"Waarom vind je dat leuk?"
Finn
"Dan moet je wel meekomen" zei hij rustig
Ashley
"Gewoon vind ik leuk" zegt ze met een glimlach
"Dan moet je wel meekomen" zei hij rustig
Ashley
"Gewoon vind ik leuk" zegt ze met een glimlach
JULIA
Denkt even na. Waarom zouden ze een brief sturen en waarom moet ze meekomen om ze op te halen? Hij had ze ook direct kunnen geven.
SARAH
"Wat is er leuk aan?"
Denkt even na. Waarom zouden ze een brief sturen en waarom moet ze meekomen om ze op te halen? Hij had ze ook direct kunnen geven.
SARAH
"Wat is er leuk aan?"
Finn
Hij wachtte op antwoord. Er was een reden waarom se brieven niet gebracht werden en onder toezicht gegeven enzo
Ashley
Ze haalde met een glimlach haar schouders op. "Wat is er niet leuk aan"
Hij wachtte op antwoord. Er was een reden waarom se brieven niet gebracht werden en onder toezicht gegeven enzo
Ashley
Ze haalde met een glimlach haar schouders op. "Wat is er niet leuk aan"
Finn
"Okay. Kom maar met me mee dan" zei hoj rustig en hield de deur open
Ashley
"Het is gewoon iets wat ik leuk vind zonder reden" zegt ze met een glimlach. "Je kan wel zeggen dat overal een reden voor ja maar dat betekent noet dat ik die weet'
"Okay. Kom maar met me mee dan" zei hoj rustig en hield de deur open
Ashley
"Het is gewoon iets wat ik leuk vind zonder reden" zegt ze met een glimlach. "Je kan wel zeggen dat overal een reden voor ja maar dat betekent noet dat ik die weet'
JULIA
Staat op en loopt langs de muur naar de deur. Ze blijf afstand houden van Finn.
SARAH
"Wat hoop je dat anderen gaan doen?"
Staat op en loopt langs de muur naar de deur. Ze blijf afstand houden van Finn.
SARAH
"Wat hoop je dat anderen gaan doen?"
Pagina 3 van 21 • 1, 2, 3, 4 ... 12 ... 21
Permissies van dit forum: