The camping view
2 plaatsers
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: The camping view
Ashley
Sprong nog net optijd naar achter met een gilletje voor de tak. Ze begint zich nu echt te irriteren aan de natuur. Niet veel later komt ze weer bij de tent uit.
Roxanne
Ze zat in een boom die mooi in rijtjes stonden waarbij ze van de ene naar de andere kon lopen. Ze neuriede op een soort spookachtige manier heel zachtjes maar wel hoorbaar voor Julia. Via de bomen liep ze zeg maar mee zonder op te vallen
Sprong nog net optijd naar achter met een gilletje voor de tak. Ze begint zich nu echt te irriteren aan de natuur. Niet veel later komt ze weer bij de tent uit.
Roxanne
Ze zat in een boom die mooi in rijtjes stonden waarbij ze van de ene naar de andere kon lopen. Ze neuriede op een soort spookachtige manier heel zachtjes maar wel hoorbaar voor Julia. Via de bomen liep ze zeg maar mee zonder op te vallen
JULIA
"Dylan, Luke, kappen." Gromt ze. Het zal wel weer een van hun zijn met hun slechte gevoel voor humor.
"Dylan, Luke, kappen." Gromt ze. Het zal wel weer een van hun zijn met hun slechte gevoel voor humor.
Roxanne
Ze bleef weer rustig door nurieen en haar volgen
Ashley
Ze schudde even aan de tent van de jongens. ''Eten'' zei ze erbij met een lach
Ze bleef weer rustig door nurieen en haar volgen
Ashley
Ze schudde even aan de tent van de jongens. ''Eten'' zei ze erbij met een lach
LUKE
Murmelt wat. Gelukkig is er wel een grotere tent voor het eten. Buiten in de boeshboesh gaat hij echt niet eten!
JULIA
Loopt op het geluid af. "Kappen jongens."
Murmelt wat. Gelukkig is er wel een grotere tent voor het eten. Buiten in de boeshboesh gaat hij echt niet eten!
JULIA
Loopt op het geluid af. "Kappen jongens."
Ashley
Ze zuchtte even en bleef met een lachje de tent schudden. ´´ Je krijgt het niet totdat je eruit bent ´´
Roxanne
Ze zit nog steeds ongezien in de boom en nuried rustig verder
Ze zuchtte even en bleef met een lachje de tent schudden. ´´ Je krijgt het niet totdat je eruit bent ´´
Roxanne
Ze zit nog steeds ongezien in de boom en nuried rustig verder
Anothor world?
JULIA
Loopt weer terug naar het pad. Probeert zich er niets van aan te trekken.
LUKE
Maakt een instemmend geluidje.
JULIA
Loopt weer terug naar het pad. Probeert zich er niets van aan te trekken.
LUKE
Maakt een instemmend geluidje.
wut xp
Roxanne
ze bleef neurien en rustig meelopen vanuit de boom totdat ze niet meer verder komt.
Ashley
''Kom er nou maar uit'' zei ze met een lachje.
Dylan
was wel al wakker geworden maar verder nog neit gereageerd
Roxanne
ze bleef neurien en rustig meelopen vanuit de boom totdat ze niet meer verder komt.
Ashley
''Kom er nou maar uit'' zei ze met een lachje.
Dylan
was wel al wakker geworden maar verder nog neit gereageerd
LUKE
Komt er slaperig uit. "Zo goed?"
JULIA
Is blij als het nurien is gestopt en loopt naar de tenten. "Jezus hee, kunnen jullie nooit normaal doen?!" Valt ze tegen hun uit.
Komt er slaperig uit. "Zo goed?"
JULIA
Is blij als het nurien is gestopt en loopt naar de tenten. "Jezus hee, kunnen jullie nooit normaal doen?!" Valt ze tegen hun uit.
Ashley
'Ligt eraan. Wil je op de grond zitten of liever een stoel'' zei ze met een lachje. Ze keek om naar Julia en keek haar wat vragend aan.
Dylan
''Wat heben we dit keer gedaan'' zei hij met lach terwijl hij na Luke nog wagt slaperig de ten uitkomt
'Ligt eraan. Wil je op de grond zitten of liever een stoel'' zei ze met een lachje. Ze keek om naar Julia en keek haar wat vragend aan.
Dylan
''Wat heben we dit keer gedaan'' zei hij met lach terwijl hij na Luke nog wagt slaperig de ten uitkomt
Dylan
Hij keek naar haar. ''Ik weet niet wat jij denkt wat ik gedaan heb maar ik lig al een tijdje te pitten. Totdat dat mens me wakkermaakt'' zei hij met een lachend knikje naar Ashley
Hij keek naar haar. ''Ik weet niet wat jij denkt wat ik gedaan heb maar ik lig al een tijdje te pitten. Totdat dat mens me wakkermaakt'' zei hij met een lachend knikje naar Ashley
Dylan
''Ik wel. Maar jij zo te zien niet'' zei hij met een lachje.
Ashley
Negeerde de jongen en keek naar Julia ''Wat was er dan?''
''Ik wel. Maar jij zo te zien niet'' zei hij met een lachje.
Ashley
Negeerde de jongen en keek naar Julia ''Wat was er dan?''
Ashley
Ze haalde even haar schouders op en legde de zak lekkere broodjes op het tafeltje die ze hadden bij de tenten
Ze haalde even haar schouders op en legde de zak lekkere broodjes op het tafeltje die ze hadden bij de tenten
Dylan
Was ook bij de tafel komen staan en pakte ook een broodje
Ashley
Pakte er ook een en gaf nog een andere aan Julia
Was ook bij de tafel komen staan en pakte ook een broodje
Ashley
Pakte er ook een en gaf nog een andere aan Julia
Ashley
Rustig een ze het broodje op
Roxanne
Was uit se boom geklommen en stuurde een sms via onbekend nummer naar Julia en hoe vond je het genuriede nummer? -
Rustig een ze het broodje op
Roxanne
Was uit se boom geklommen en stuurde een sms via onbekend nummer naar Julia en hoe vond je het genuriede nummer? -
JULIA
Pakt haar mobiel als die trilt. "What the fuck?!" Zegt ze licht geschrokken.
Pakt haar mobiel als die trilt. "What the fuck?!" Zegt ze licht geschrokken.
Shley
Ze keek even naar Julia "wat?" Zei ze terwijl ze het laatste stukje brood in haar mond stopte
Ze keek even naar Julia "wat?" Zei ze terwijl ze het laatste stukje brood in haar mond stopte
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Permissies van dit forum: