The camping view
2 plaatsers
Pagina 1 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
The camping view
RPG tussen Smile en manon554
Het lijkt op een leuk uitje met je vrienden naar een kamp. De website ziet er leuk uit en alles. Maar niets is wat het lijkt. Zodra je daar aankomt lijkt het wel op wat je op de website hebt gezien maar dan is alles heel erg verouderd en lijken sommige huisjes bijna in te storten. Vind zelf maar uit wat er verder gebeurt
Lalalala zoiets :p
lijstje
Naam:
Leeftijd: (16-20)
Geslacht:
Uiterlijk:
Extra:
Personages:
manon554[/i ]
Naam: Ashley Elizabeth Summer // Dylan Thomas
Leeftijd: 18 // 18
Geslacht: V // M
Uiterlijk: komt // komt
Extra: - // -
Smile
Naam: Julia Sophia Stuttart // Luke Fields
Leeftijd: 16 // 18
Uiterlijk: Julia // Luke
[b] andere die daar ronddwalen
Roxanne Smith & Chris Steward
Het lijkt op een leuk uitje met je vrienden naar een kamp. De website ziet er leuk uit en alles. Maar niets is wat het lijkt. Zodra je daar aankomt lijkt het wel op wat je op de website hebt gezien maar dan is alles heel erg verouderd en lijken sommige huisjes bijna in te storten. Vind zelf maar uit wat er verder gebeurt
Lalalala zoiets :p
lijstje
Naam:
Leeftijd: (16-20)
Geslacht:
Uiterlijk:
Extra:
Personages:
manon554[/i ]
Naam: Ashley Elizabeth Summer // Dylan Thomas
Leeftijd: 18 // 18
Uiterlijk: komt // komt
Smile
[b] andere die daar ronddwalen
Roxanne Smith & Chris Steward
Laatst aangepast door manon554 op vr jun 20, 2014 12:45 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Re: The camping view
perfectttt!
Ronddwaler:
Chris Steward
Ronddwaler:
Chris Steward
Yay ^^
Ik zit op ipad van mn ouders dus heb ff geen foto'/s bij me zeg maar :p
Beginnen met aankomen dat ze er zijn ofzo?
Ik zit op ipad van mn ouders dus heb ff geen foto'/s bij me zeg maar :p
Beginnen met aankomen dat ze er zijn ofzo?
Of dat ze er nu net 3 dagen zijn ofzo? Dat het nacht is zegmaar en dat nu alle vreemde shit begint.
Mijn vader is de heg aan het snoeien, zie ik alleen dat snoeiding, schrikkkk....:')
Uuuh, tentt.... Dan moet je over een donker terrein lopen in de nacht als je moet zeiken
Uuuh, tentt.... Dan moet je over een donker terrein lopen in de nacht als je moet zeiken
Ik begin wel XD
JULIA
Kruipt de opening van de tent door. Rustig loopt ze over het vochtige gras van het veld. Haar blaas staat echt op knappen.
LUKE
Slaapt rustig.
JULIA
Kruipt de opening van de tent door. Rustig loopt ze over het vochtige gras van het veld. Haar blaas staat echt op knappen.
LUKE
Slaapt rustig.
Okay :p
1 grote tent of meerdere tenten? Jongens en meisen tent ofzo
Ashley
Ze lag wakker naar boven te staren in het bed
Roxanne
Ze was al een tijdje buiten aanwezig. Koud had ze het niet
1 grote tent of meerdere tenten? Jongens en meisen tent ofzo
Ashley
Ze lag wakker naar boven te staren in het bed
Roxanne
Ze was al een tijdje buiten aanwezig. Koud had ze het niet
wat bedoel je daarmee? xp
Roxanne
Ze had een steentje in haar hand die ze op en neer gooide. Ze verveelde zich. Niet veel later zag ze iemand lopen en er verscheen even een grijns op haar gezicht. Ze kon het niet laten om het steentje tegen het meisje haar hoofd aan te gooien. Zelf stond ze op een plek waar ze niet gezien kon worden. Ookal stapte ze achter het muurtje vandaan dan was het alsnog te donker. Nu kon je misschien nog net een soort schim van haar zien en dat vond ze goed genoeg
Roxanne
Ze had een steentje in haar hand die ze op en neer gooide. Ze verveelde zich. Niet veel later zag ze iemand lopen en er verscheen even een grijns op haar gezicht. Ze kon het niet laten om het steentje tegen het meisje haar hoofd aan te gooien. Zelf stond ze op een plek waar ze niet gezien kon worden. Ookal stapte ze achter het muurtje vandaan dan was het alsnog te donker. Nu kon je misschien nog net een soort schim van haar zien en dat vond ze goed genoeg
jongens en meiden apart. Zullen we doen dat van ons beide maar 1 persoon gestalkt enzo wordt. Die andere 2 vinden hun dus gek enzo
JULIA
"Auwh!" Zegt ze geschrokken. "Rotbeesten, vliegen overal tegenaan." Mompelt ze dan. Zeker weer zo'n dikke obesitasvlieg. Ziet de schim niet. Kijkt even om haar heen. Verlichting om toiletgebouwen missen ze hier overduidelijk.
JULIA
"Auwh!" Zegt ze geschrokken. "Rotbeesten, vliegen overal tegenaan." Mompelt ze dan. Zeker weer zo'n dikke obesitasvlieg. Ziet de schim niet. Kijkt even om haar heen. Verlichting om toiletgebouwen missen ze hier overduidelijk.
Haha ja is goed
Meisje stallt een jongen en jouw jongen stalktijn meisje?
Roxanne
Was al weer weg
Ashley
Ze ging uiteinselijk toch maar de tent uit want kon echt niet slapen
Meisje stallt een jongen en jouw jongen stalktijn meisje?
Roxanne
Was al weer weg
Ashley
Ze ging uiteinselijk toch maar de tent uit want kon echt niet slapen
Zo is het ook wel goed. Moeten die jongens hun overtuigen van hun waanbeelden Als je wilt
JULIA
Loopt het toiletgebouw in en trekt de wcdeur achter haar dicht. Na een minuutje staat ze weer buiten.
CHRIS
Wacht haar grijnzend op.
JULIA
Loopt het toiletgebouw in en trekt de wcdeur achter haar dicht. Na een minuutje staat ze weer buiten.
CHRIS
Wacht haar grijnzend op.
Reageer op mijn idee :')
CHRIS
Heeft een draadje gespannen een meter voor haar. Hij houdt het gespannen. Zelf staat hij achter een dikke boom.
JULIA
Kijkt even om haar heen wanneer ze voetstappen meent te horen. Zekers Ashley.
CHRIS
Heeft een draadje gespannen een meter voor haar. Hij houdt het gespannen. Zelf staat hij achter een dikke boom.
JULIA
Kijkt even om haar heen wanneer ze voetstappen meent te horen. Zekers Ashley.
Oohhh ik snao niet wat je bedoeld
Xp
Ashley
Ze liwp door en flikkerde toen opeens met een gilletje. Ze had niet ontdekt waar ze pver flikkerde
Xp
Ashley
Ze liwp door en flikkerde toen opeens met een gilletje. Ze had niet ontdekt waar ze pver flikkerde
Dat de meiden een stalker hebben. De jongens denken dat ze waanbeelden hebben en pshygisch niet goed zijn. You know.
CHRIS
Laat het touwtje weer zakken. Dan verdwijnt hij geruisloos.
JULIA
Hoort een gilletje. "Ashley..?" Vraagt ze wat onzeker.
CHRIS
Laat het touwtje weer zakken. Dan verdwijnt hij geruisloos.
JULIA
Hoort een gilletje. "Ashley..?" Vraagt ze wat onzeker.
Ashley
"fuck" zei ze even zacht. Ze keek op "Julia?" vroeg ze en ze krabbelde omhoog
"fuck" zei ze even zacht. Ze keek op "Julia?" vroeg ze en ze krabbelde omhoog
Ashley
Ze kwam bij Julia staan "ik viel ergens overheen" zei ze terwijl ze haar zanderige gras handen aan haar broek afklopte
Ze kwam bij Julia staan "ik viel ergens overheen" zei ze terwijl ze haar zanderige gras handen aan haar broek afklopte
Pagina 1 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Permissies van dit forum: