Dangerous Loverboy
4 plaatsers
Pagina 23 van 29 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 29
Re: Dangerous Loverboy
Yay ^^
Ashley
"Hii, met ashley" zei ze en dacht daarna even snel na. Ze was verbaasd dat ze normaal klonk en niet vreemd of nerveus
Ashley
"Hii, met ashley" zei ze en dacht daarna even snel na. Ze was verbaasd dat ze normaal klonk en niet vreemd of nerveus
Ben behang trekken dus reageet niet veel
Demian
'Hey schat' zegt hij rustig alsof er niks was gebeurd
Demian
'Hey schat' zegt hij rustig alsof er niks was gebeurd
AnkyRuiter- Aantal berichten : 1447
Registratiedatum : 08-06-14
haha is goed
Beetje leuk om behang te trekken? xp
Ashley
''Hii'' zei ze nog een keer. ''Welke dag was dat ene ook alweer?'' ze zei het heel kalm
Beetje leuk om behang te trekken? xp
Ashley
''Hii'' zei ze nog een keer. ''Welke dag was dat ene ook alweer?'' ze zei het heel kalm
Jaaa xd alleen je hand en gaan er pijn van doen haha
Demian
'Vandaag hoezo?'
Demian
'Vandaag hoezo?'
haha xp Dat is onhandig. Heb je niet van die schraap dingen
Ashley
''Dat gaat namelijk niet door'' zei ze nog steeds rustig en ze had zelfs een lachje op haar gezicht
Ashley
''Dat gaat namelijk niet door'' zei ze nog steeds rustig en ze had zelfs een lachje op haar gezicht
Daardoor doen mijn handen juist zeer xD
Demian
'Oh en hoezo niet?'
Demian
'Oh en hoezo niet?'
hahaha xD
Ashley
''Geen zin in. Je moet maar voor geld zorgen als je diegene moet betalen of wat dan ook''
Ashley
''Geen zin in. Je moet maar voor geld zorgen als je diegene moet betalen of wat dan ook''
Demian
'Dan is het uit en ben je niet van me af' hangt af.
Leah
Was net wakker en smste Chris 'morgen schatxx'
'Dan is het uit en ben je niet van me af' hangt af.
Leah
Was net wakker en smste Chris 'morgen schatxx'
Ashley
Ze keek even naar haar mobiel die ze daarna uitzette en haar zak deed. snel liep ze naar buiten waar ze in auto van Luke stapte in de bijrijders stoel
Ze keek even naar haar mobiel die ze daarna uitzette en haar zak deed. snel liep ze naar buiten waar ze in auto van Luke stapte in de bijrijders stoel
LUKE
"Hoe ging het?" Vraagt hij terwijl hij de straat uit rijd richting het centrum.
CHRIS
Kijkt even en negeert het. Er zit niet genoeg liefde in dus moet hij haar negeren. Haar op haar plek zetten.
"Hoe ging het?" Vraagt hij terwijl hij de straat uit rijd richting het centrum.
CHRIS
Kijkt even en negeert het. Er zit niet genoeg liefde in dus moet hij haar negeren. Haar op haar plek zetten.
LUKE
Knikt kort. "Heeft hij een sleutel van je huis of weet hij die te vinden?"
Knikt kort. "Heeft hij een sleutel van je huis of weet hij die te vinden?"
Ashley
''Hij heeft geen sleutel en ik heb verder geen sleutel buiten liggen. De extra sleutel hebben mijn ouders'' zei ze.Niet dat ze nog echt contact had met haar ouders maar niemand wist dat eigenlijk
''Hij heeft geen sleutel en ik heb verder geen sleutel buiten liggen. De extra sleutel hebben mijn ouders'' zei ze.Niet dat ze nog echt contact had met haar ouders maar niemand wist dat eigenlijk
LUKE
"Waarom vertel je daar niet over?" Vraagt hij. "Waar wil je heen trouwens?"
"Waarom vertel je daar niet over?" Vraagt hij. "Waar wil je heen trouwens?"
Ashley
''Naar de stad ofzo?''' zei ze eerst. ''Waarom ik nooit wat zeg over mn ouders?''
''Naar de stad ofzo?''' zei ze eerst. ''Waarom ik nooit wat zeg over mn ouders?''
LUKE
"Welk deel van de stad. Amsterdam is niet als Zwolle." Zegt hij. "Ja, dat ja."
"Welk deel van de stad. Amsterdam is niet als Zwolle." Zegt hij. "Ja, dat ja."
Ashley
''Maakt niet uit waar. Denk niet dat je veel zin hebt in winkel in winkel uit dus dat zal ik je besparen'' zegt ze met een lachje. ''Maar over mijn ouders.. Ik heb eigenlijk geen contact meer met ze'' zei ze en het lachje verdween weer.
''Maakt niet uit waar. Denk niet dat je veel zin hebt in winkel in winkel uit dus dat zal ik je besparen'' zegt ze met een lachje. ''Maar over mijn ouders.. Ik heb eigenlijk geen contact meer met ze'' zei ze en het lachje verdween weer.
Leah
Kreeg geen antwoord en zuchtte even
Kreeg geen antwoord en zuchtte even
LUKE
"Dat ben ik wel gewend." Zegt hij grijnzend. "Waarom heb je geen contact meer?"
CHRIS
Gaat verder slapen.
"Dat ben ik wel gewend." Zegt hij grijnzend. "Waarom heb je geen contact meer?"
CHRIS
Gaat verder slapen.
Ashley
''Alsnog wil ik je dat niet aandoen. Daar zoek ik wel een ander slachtoffer voor'' zegt ze met een lach. Er bleef een klein glimlachje op haar gezicht hangen terwijl ze voor zich uit keek naar de weg. ''Het leek me makkelijker om ze zeg maar buiten te sluiten dan hun in mijn troep te slepen''
''Alsnog wil ik je dat niet aandoen. Daar zoek ik wel een ander slachtoffer voor'' zegt ze met een lach. Er bleef een klein glimlachje op haar gezicht hangen terwijl ze voor zich uit keek naar de weg. ''Het leek me makkelijker om ze zeg maar buiten te sluiten dan hun in mijn troep te slepen''
Pagina 23 van 29 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 29
Permissies van dit forum: