Dangerous Loverboy
4 plaatsers
Pagina 12 van 29 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 20 ... 29
Re: Dangerous Loverboy
Is waar ook :') maar wie heeft Julia?
CHRIS
Staat op en loopt zonder een woord te zeggen weg van Badgirl.(weet je persoon niet meer XD)
LUKE
Zet het eten op tafel.
CHRIS
Staat op en loopt zonder een woord te zeggen weg van Badgirl.(weet je persoon niet meer XD)
LUKE
Zet het eten op tafel.
Je had toch indeling gemaakt? XD
Leah
Viel half in slaap op de bank.
Leah
Viel half in slaap op de bank.
AnkyRuiter- Aantal berichten : 1447
Registratiedatum : 08-06-14
wut is Luke een loverboy dan? xp
Ashley
Het duurde niet heel lang voordat haar haar droog was
Ashley
Het duurde niet heel lang voordat haar haar droog was
Chris is een loverboy
LUKE
Wacht op haar in de gang. Ze heeft nog wel wat uit te leggen.
LUKE
Wacht op haar in de gang. Ze heeft nog wel wat uit te leggen.
oohh dacht al xp
Ashley
Ze kwam de badkamer uit en zag Luke al staan. Ze vermoede wel dat ze hem een uitleg verschuldigd was.
Ashley
Ze kwam de badkamer uit en zag Luke al staan. Ze vermoede wel dat ze hem een uitleg verschuldigd was.
Leah
Had de telefoon op der buik liggen dus als die afging zou ze gelijk wakker worden
Had de telefoon op der buik liggen dus als die afging zou ze gelijk wakker worden
Ik kijk wel even naar de indeling.
LUKE
Kijkt haar met gefronste wenkbrauwen aan en heeft zijn armen over elkaar geslagen.
LUKE
Kijkt haar met gefronste wenkbrauwen aan en heeft zijn armen over elkaar geslagen.
Ashley
Ze beet even kort en ongezien op haar lip en keek met haar ogen meer richting de grond
Ze beet even kort en ongezien op haar lip en keek met haar ogen meer richting de grond
Ik ga zo douchen.
LUKE
Kijkt haar afwachtend aan. Hij staat onderaan de trap dus ze kan er niet langs.
LUKE
Kijkt haar afwachtend aan. Hij staat onderaan de trap dus ze kan er niet langs.
Leah
Ik verveeel meeee
Ik verveeel meeee
Yaay xd
Leah
Nam op 'Met Leah?' Mompeld ze slaperig.
Leah
Nam op 'Met Leah?' Mompeld ze slaperig.
succes xp tot zo
Ashley
''Wat wil je allemaal horen?'' vroeg ze dan maar en ze keek naar hem
Ashley
''Wat wil je allemaal horen?'' vroeg ze dan maar en ze keek naar hem
JULIA
Vraagt zich af waarom DEMIAN niet belt.
LUKE
"Wat je morgen gaat doen en wat je in die hufter ziet."
CHRIS
"He schat."
Vraagt zich af waarom DEMIAN niet belt.
LUKE
"Wat je morgen gaat doen en wat je in die hufter ziet."
CHRIS
"He schat."
Oh oké xD
Leah
'Hee schat' glimlachte
Demian
Belde Julia op.
Leah
'Hee schat' glimlachte
Demian
Belde Julia op.
Ashley
''iets met een of andere gast voor 15 minuten'' zei ze wat snel. Op de laatste vraag gaf ze even geen antwoord
''iets met een of andere gast voor 15 minuten'' zei ze wat snel. Op de laatste vraag gaf ze even geen antwoord
Ashley
Ze schrok wat van zijn reactie want die had ze niet op die manier verwacht.
Ze schrok wat van zijn reactie want die had ze niet op die manier verwacht.
LUKE
Pakt haar bij haar schouders. "Wat zie je in die hufter?! Hij laat je neuken! Met een ander!"
Pakt haar bij haar schouders. "Wat zie je in die hufter?! Hij laat je neuken! Met een ander!"
Ashley
haar ogen stonden nog wat geschrokken terwijl ze hem aankeek. ''Hij was iemand geld verschuldigd'' zei ze als een soort verdediging die niet echt sterk klonk
haar ogen stonden nog wat geschrokken terwijl ze hem aankeek. ''Hij was iemand geld verschuldigd'' zei ze als een soort verdediging die niet echt sterk klonk
LUKE
"Dus dan duik jij het bed in? Hij misbruikt je, hij maakt een hoer van je." Zegt hij kwaad.
"Dus dan duik jij het bed in? Hij misbruikt je, hij maakt een hoer van je." Zegt hij kwaad.
Ashley
''Hoe weet jij dat nou?'' zei ze lichtelijk boos maar ze voelde zich meer verdrietig in ze deed een stap naar achteren waardoor Luke haar schouders los moest laten
''Hoe weet jij dat nou?'' zei ze lichtelijk boos maar ze voelde zich meer verdrietig in ze deed een stap naar achteren waardoor Luke haar schouders los moest laten
LUKE
Trekt haar de trap af. "Daar is de deur. Ik hoef geen hoeren in mijn huis." Zegt hij bot. "Ik vanavond nog het trainingspak terug, zonder spermavlekken erin graag."
Trekt haar de trap af. "Daar is de deur. Ik hoef geen hoeren in mijn huis." Zegt hij bot. "Ik vanavond nog het trainingspak terug, zonder spermavlekken erin graag."
Ashley
"Ik heb toch niks gedaan" zei ze terwijl ze bijna viel omdat hij haar van de trap af trok
"Ik heb toch niks gedaan" zei ze terwijl ze bijna viel omdat hij haar van de trap af trok
LUKE
"Ik wil geen hoeren en sletten in mijn huis." Zegt hij. Hij doet de deur open. "Daar is de deur."
"Ik wil geen hoeren en sletten in mijn huis." Zegt hij. Hij doet de deur open. "Daar is de deur."
Pagina 12 van 29 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 20 ... 29
Permissies van dit forum: