Undercover
4 plaatsers
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Undercover
Al jaren leef je met dat ene probleem: Hoe weet je of iemand echt van je houd, of om je titel, geld enz.? Daar hebben de prinsen en prinsessen last van. Daarom krijgen ze de gelegenheid om Undercover te gaan.
Ze worden naar een villa gezonden voor een 'vakantie' waar ook 'normale' mensen zijn, en zo de kans krijgen om hun ware liefde te vinden. Lukt het de ware liefde te vinden? Of is alles voor niets?
Regels
x Je speelt een prins(ses) en normaal persoon.
x Het speelt zich gewoon in tegenwoordige tijd af.
x Leeftijden 18+
x Have fun ^^
Naam:
Leeftijd:
Geslacht:
Uiterlijk:
Rol:
Speler:
Naam: Grace Hamilton // Sebastian "Bash" Smith
Leeftijd: 19 // 20
Geslacht: V // M
Uiterlijk: Komt // komt
Rol: Normaal // Prins
Speler: xFever
Have funnnn
Ze worden naar een villa gezonden voor een 'vakantie' waar ook 'normale' mensen zijn, en zo de kans krijgen om hun ware liefde te vinden. Lukt het de ware liefde te vinden? Of is alles voor niets?
Regels
x Je speelt een prins(ses) en normaal persoon.
x Het speelt zich gewoon in tegenwoordige tijd af.
x Leeftijden 18+
x Have fun ^^
Naam:
Leeftijd:
Geslacht:
Uiterlijk:
Rol:
Speler:
Naam: Grace Hamilton // Sebastian "Bash" Smith
Uiterlijk: Komt // komt
Rol: Normaal // Prins
Speler: xFever
Have funnnn
xFever- Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 31-05-14
Leeftijd : 25
Re: Undercover
Naam: Julia Candice Fields // Luke Thomass Hobbs
Leeftijd: 18 // 20
Uiterlijk: [url=http://beautyandfashion.me/wp-content/uploads/2014/02/Brunette-With-Highlights.jpg]Julia[/url*] // [url=http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7qn1s96xJ1rc3685o1_500.jpg]Luke[/url*]
Rol: Prinses // normaal
Speler:
Leeftijd: 18 // 20
Uiterlijk: [url=http://beautyandfashion.me/wp-content/uploads/2014/02/Brunette-With-Highlights.jpg]Julia[/url*] // [url=http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7qn1s96xJ1rc3685o1_500.jpg]Luke[/url*]
Rol: Prinses // normaal
Speler:
Naam: Ashley Elizabeth Summer // Dylan Thomas
Uiterlijk: [url=https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/2iuozo4.jpg] Ashley [/*url] // [url=https://2img.net/h/oi62.tinypic.com/30aaujm.jpg] Dylan [/*url]
Rol: Normaal // prins
Speler: manon554
Dit gaat gewoon een super beroemde site worden en ik word dan miljonair en zorg ervoor dat sommige RPG's hier tot leven worden gewekt zodat het nog leuker word
whahaha XD droom maar lekker verder xp
(Vind dit programma irritant werken)
Maar ik zeur te veel xP
(Vind dit programma irritant werken)
Maar ik zeur te veel xP
Beetje wel ja xD Ik moet even eten ^^
Ik kan der jammer genoeg niets aan veranderen. Heb wel een lastigere versie geprobeerd maar daar snapte ik niets van dus ik houd het maar bij dit ding :")
haha XP geen betee programma's gevonden dus?
Wel jammer. K weet wel een andere maar dan krijg je weer een website enzo en niet alleen een forum
Wel jammer. K weet wel een andere maar dan krijg je weer een website enzo en niet alleen een forum
Ankyruiter heeft ook een site via actieforum en dus deed ik dat ook maar. Meestal heb je ook heel veel sites en geen forums.
Ben ik weer enzo xD
Naam: Luciana Chesterfield | Davis McNood
Leeftijd:19 | 2O
Geslacht: Vrouwelijk | Mannelijk
Uiterlijk: Komt | Komt
Rol: Prinses | Normaal
Speler: Me
Leeftijd:19 | 2O
Geslacht: Vrouwelijk | Mannelijk
Uiterlijk: Komt | Komt
Rol: Prinses | Normaal
Speler: Me
Valentijn- Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-06-14
Uhm xD Ik denk niet dat er nog meer mensen zijn haha dus doe maar nu xD Zal zo even begin reactie typen ^^
Whaha, kennen meer mensen dit forum dan :')
Jullie mogen btw altijd mensen op de hoogte stellen behalve BLB een kiket
Jullie mogen btw altijd mensen op de hoogte stellen behalve BLB een kiket
BLB is wel aardig hoor
Ze zijn nu al even in de villa, das wat makkelijker omdat ze dan elkaar al wat kennen enzo ^^)
Bash
Was nu al eventjes wakker. Met een vermoeide zucht slaat hij de dekens weg waar hij zojuist nog heerlijk onder lag. Hij zwaait zijn benen over de rand van het bed zodat zijn voeten op de grond komen. Terwijl hij zich nog even goed uitrekt, gaapt hij. Hij krabbelt even op zijn hoofd en loopt dan in zijn boxer naar beneden om wat te eten te halen.
Ze zijn nu al even in de villa, das wat makkelijker omdat ze dan elkaar al wat kennen enzo ^^)
Bash
Was nu al eventjes wakker. Met een vermoeide zucht slaat hij de dekens weg waar hij zojuist nog heerlijk onder lag. Hij zwaait zijn benen over de rand van het bed zodat zijn voeten op de grond komen. Terwijl hij zich nog even goed uitrekt, gaapt hij. Hij krabbelt even op zijn hoofd en loopt dan in zijn boxer naar beneden om wat te eten te halen.
Mwuuh, k'vind der betweterig enzo :')
JULIA
Ligt nog prin(ses)heerlijk te slapen.
LUKE
Zucht even vermoeid als hij zijn sokken aandoet. De rest van zijn kleren heeft hij al aan. Rustig loopt hij naar beneden.
JULIA
Ligt nog prin(ses)heerlijk te slapen.
LUKE
Zucht even vermoeid als hij zijn sokken aandoet. De rest van zijn kleren heeft hij al aan. Rustig loopt hij naar beneden.
Ja best wel, maar als je met d'r PB't is het echt gezellig, haha xD
Grace
Kwam in haar eigenlijk te korte slaapjurkje naar beneden, wat maakte het uit wat je droeg als je er toch alleen maar in sliep? Ze loopt naar de keuken en pakt wat te drinken.
Bash
Zat heerlijk buiten iets te eten.
Grace
Kwam in haar eigenlijk te korte slaapjurkje naar beneden, wat maakte het uit wat je droeg als je er toch alleen maar in sliep? Ze loopt naar de keuken en pakt wat te drinken.
Bash
Zat heerlijk buiten iets te eten.
Ik PB der nooit XD
LUKE
Grijnst als hij Grace ziet. "Zowhee, lekker wezen strippen?" Zegt hij plagend. Neemt zelf een glas water. In de ochtend kan hij geen hap door z'n keel krijgen.
JULIA
Wordt nu ook langzaamaan wakker. Er zin in hebben is wel wat anders.
LUKE
Grijnst als hij Grace ziet. "Zowhee, lekker wezen strippen?" Zegt hij plagend. Neemt zelf een glas water. In de ochtend kan hij geen hap door z'n keel krijgen.
JULIA
Wordt nu ook langzaamaan wakker. Er zin in hebben is wel wat anders.
Grace
'Ja heerlijk, het was leuk joh,' antwoord ze sarcastisch. Rustig drinkt ze haar sapje op.
Bash
Eet eet :')
'Ja heerlijk, het was leuk joh,' antwoord ze sarcastisch. Rustig drinkt ze haar sapje op.
Bash
Eet eet :')
Grace
'Nah, ik ben altijd beschikbaar hoor, moet je gewoon even zeggen als je er zin in hebt.' Ze glimlacht even sexy x]
'Nah, ik ben altijd beschikbaar hoor, moet je gewoon even zeggen als je er zin in hebt.' Ze glimlacht even sexy x]
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Permissies van dit forum: