My time in prison
2 plaatsers
Pagina 16 van 19 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19
Re: My time in prison
Miles
"Dan moet je het zelf weten" hij vond het zo wel goed geweest en hij draaide zich om en liep naar de deur. Ze konden de koelong voor buiten wel aanzetten dat het kouder werd. Ook werd het al een heldere nacht wat betekende dat het swa al fris werd
"Dan moet je het zelf weten" hij vond het zo wel goed geweest en hij draaide zich om en liep naar de deur. Ze konden de koelong voor buiten wel aanzetten dat het kouder werd. Ook werd het al een heldere nacht wat betekende dat het swa al fris werd
Miles
Het maakte hem niks uit en morgen zou ze wel weer naar binnen worden gehaald samen met de rest zodat ze dan wel gestraft zou kunnen worden. Ook oor hoe ze nu deed
Het maakte hem niks uit en morgen zou ze wel weer naar binnen worden gehaald samen met de rest zodat ze dan wel gestraft zou kunnen worden. Ook oor hoe ze nu deed
CHRIS
Doet de deur voor hem open.
JULIA
Leunt rustig tegen de muur er achter aan. Dit heeft ze gewonnen.
Doet de deur voor hem open.
JULIA
Leunt rustig tegen de muur er achter aan. Dit heeft ze gewonnen.
Miles
Ze heeft zeker niet gewonnen. Derest komt morgen wel. Rustig liep hij naar binnen.
Ze heeft zeker niet gewonnen. Derest komt morgen wel. Rustig liep hij naar binnen.
daar heb ik srs geen zin in dus pech -.-'' Hij heeft het kunnen horen dus ik vind het best xd
(dit is dezelfde zin getypt maar dan zonder verbeteren . ps. toetsenbord doet vreselijk:
da heb ik srs geen zin in dus pehc. hij eftt het kuen hroren dus i vd hetbest )
(dit is dezelfde zin getypt maar dan zonder verbeteren . ps. toetsenbord doet vreselijk:
da heb ik srs geen zin in dus pehc. hij eftt het kuen hroren dus i vd hetbest )
hahaha xD
wat een kut toetsenbord word er gek vn (is alleen op deze website... -.-)
Miles
''Oké''
Dylan
hij was ondertussen wat bekomenv van de schop en was ondetussen in de woonkamer
wat een kut toetsenbord word er gek vn (is alleen op deze website... -.-)
Miles
''Oké''
Dylan
hij was ondertussen wat bekomenv van de schop en was ondetussen in de woonkamer
Helemaal op
CHRIS
Loopt naar een isolatiecel met alleen twee poefen. Hij houdt de deur voor hem open.
CHRIS
Loopt naar een isolatiecel met alleen twee poefen. Hij houdt de deur voor hem open.
awwhh
Dylan
Hij vond het best want hij wist wat hij gedaan had. Rustig liep hijnaar binnen
Dylan
Hij vond het best want hij wist wat hij gedaan had. Rustig liep hijnaar binnen
haha xp
Maar was wel lekkr dus
Dylan
''als eerst geslagen. Omdat ze zei dat ik in de weg zat op de home trainer terwijl ik dat duidelijk niet zo was en ze in mn gezicht kwam
Maar was wel lekkr dus
Dylan
''als eerst geslagen. Omdat ze zei dat ik in de weg zat op de home trainer terwijl ik dat duidelijk niet zo was en ze in mn gezicht kwam
haha yay!! ;D
Dylan
''Dat zei ik al. Zij werd boos omdat ik blijkbaar in de weg zat en ze kwam toen in mn gezicht (te dichtbij komen dus ) En toen heb ik haar weggeduwd of geslagen. hoe je het ook wilt noemen ''
Dylan
''Dat zei ik al. Zij werd boos omdat ik blijkbaar in de weg zat en ze kwam toen in mn gezicht (te dichtbij komen dus ) En toen heb ik haar weggeduwd of geslagen. hoe je het ook wilt noemen ''
Pagina 16 van 19 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19
Permissies van dit forum: