Teenage Parents
5 plaatsers
Pagina 5 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11
Re: Teenage Parents
Leah
Zit uitgeput maar toch stralend naar hun kindje te kijken.
Zit uitgeput maar toch stralend naar hun kindje te kijken.
AnkyRuiter- Aantal berichten : 1447
Registratiedatum : 08-06-14
LOTTE
Wikkelt het kleintje snel in een witte warme doek en doet haar een mutje op. "Ik neem haar zo even mee om te wegen en te meten."
Wikkelt het kleintje snel in een witte warme doek en doet haar een mutje op. "Ik neem haar zo even mee om te wegen en te meten."
Leah
'Mag ik?' Doet der armen open.
'Mag ik?' Doet der armen open.
Leah
Keek naar Luke 'daar eh waren we nog niet over uit' streelde het kindje over der wangetje.
Keek naar Luke 'daar eh waren we nog niet over uit' streelde het kindje over der wangetje.
Dus xD Wat moest ik down :')
xFever- Aantal berichten : 268
Registratiedatum : 31-05-14
Leeftijd : 25
Kloteding...
We hebben Demian met het meissie van Noa gedaan en mijn meissie dan met de jongen van Noa, kee?
We hebben Demian met het meissie van Noa gedaan en mijn meissie dan met de jongen van Noa, kee?
En dan leah en luke gwn saampies? Dan vind k het goed haha
Leah
'Mirthe' zegt ze dan vertederd en keek naar t kindje
'Mirthe' zegt ze dan vertederd en keek naar t kindje
LOTTE
"Mooie naam." Zegt ze glimlachend. "Mag ik haar even meenemen voor het onderzoek?"
LUKE
Kijkt naar zijn twee meiden. Nu heeft hij keuzex]
"Mooie naam." Zegt ze glimlachend. "Mag ik haar even meenemen voor het onderzoek?"
LUKE
Kijkt naar zijn twee meiden. Nu heeft hij keuzex]
Leah
Knikte kort even en gaf voorzichtig Mirthe aan Lotte.
Knikte kort even en gaf voorzichtig Mirthe aan Lotte.
LOTTE
Pakt haar voorzichtig over en neemt haar mee naar een kamer waar ze haar weegt met en al die shit. Na enkele minuten komt ze weer terug. "Kerngezond, kan niet beter. Ze is wel te licht en te klein dj's zal wat extra melk krijgen. Dat komt omdat ze een maand te vroeg is geboren maar verder is alles goed."
Pakt haar voorzichtig over en neemt haar mee naar een kamer waar ze haar weegt met en al die shit. Na enkele minuten komt ze weer terug. "Kerngezond, kan niet beter. Ze is wel te licht en te klein dj's zal wat extra melk krijgen. Dat komt omdat ze een maand te vroeg is geboren maar verder is alles goed."
Leah
'Mooi zo' zegt ze opgelucht.
'Mooi zo' zegt ze opgelucht.
Leah
'Ik eh... geef der wel borstvoeding'
'Ik eh... geef der wel borstvoeding'
LOTTE
"Dan gaat we dat nu doen." Zegt ze rustig. "Houd je shirt maar zoals jij wilt maar wel dat Mirthe kan drinken."
"Dan gaat we dat nu doen." Zegt ze rustig. "Houd je shirt maar zoals jij wilt maar wel dat Mirthe kan drinken."
Leah
Vond t allemaal maar vreemd, maar ja dat kwam nog wel. Ze hield der shirt wat opzij zodat Mirthe kon drinken
Vond t allemaal maar vreemd, maar ja dat kwam nog wel. Ze hield der shirt wat opzij zodat Mirthe kon drinken
LOTTE
"Je moet een hand onder haar kont en een hand bij haar hoofd en ruggetje. Zo heeft ze genoeg steun. Gewoon rechtophouden en bij je borst. Waarschijnlijk pakt ze hem zelf wel en anders help je haar." Zegt ze en houd haar Mirthe voor.
"Je moet een hand onder haar kont en een hand bij haar hoofd en ruggetje. Zo heeft ze genoeg steun. Gewoon rechtophouden en bij je borst. Waarschijnlijk pakt ze hem zelf wel en anders help je haar." Zegt ze en houd haar Mirthe voor.
Leah
Ze knikte even en pakte Mirthe weer over, legde n hand bij der rug en hoofd en een hand onder der kont. Hielp haar iets en even later zat Mirthe gulzig he drinken xd
Ze knikte even en pakte Mirthe weer over, legde n hand bij der rug en hoofd en een hand onder der kont. Hielp haar iets en even later zat Mirthe gulzig he drinken xd
LOTTE
"Die heeft er wel zin in. Ik ga even de andere melk klaarmaken.
LUKE
Kijkt vertederd naar Mirthe. "Ze lijkt op jou."
MIRTHE
Pakt met haar handje de borst van Leah en knijpt erin.
"Die heeft er wel zin in. Ik ga even de andere melk klaarmaken.
LUKE
Kijkt vertederd naar Mirthe. "Ze lijkt op jou."
MIRTHE
Pakt met haar handje de borst van Leah en knijpt erin.
Leah
Glimlachte even toen Luke dat zei en grinnikte toen Mirthe in der borst kneep, niet dat het zeer deed.
Glimlachte even toen Luke dat zei en grinnikte toen Mirthe in der borst kneep, niet dat het zeer deed.
Pagina 5 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11
Permissies van dit forum: