It's all about your weight
2 plaatsers
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: It's all about your weight
Leah
Keek achterom naar Luke die zn hoofd schudde 'Ik kan wel lopen'
Keek achterom naar Luke die zn hoofd schudde 'Ik kan wel lopen'
AnkyRuiter- Aantal berichten : 1447
Registratiedatum : 08-06-14
L.C.
"Ga maar in de rolstoel. Je ziet er nogal moe uit." Zegt hij vriendelijk maar dwigend.
"Ga maar in de rolstoel. Je ziet er nogal moe uit." Zegt hij vriendelijk maar dwigend.
Leah
Zuchtte geïrriteerd en stond voorzichtig op en liep naar de rolstoel.
Zuchtte geïrriteerd en stond voorzichtig op en liep naar de rolstoel.
L.C.
Laat Luke de rolstoel duwen en gaat ze voor naar een andere kamer. "Ik wil je graag even meten en wegen." Zegt hij vriendelijk tegen Leah.
Laat Luke de rolstoel duwen en gaat ze voor naar een andere kamer. "Ik wil je graag even meten en wegen." Zegt hij vriendelijk tegen Leah.
Leah
'Hm heb toch overgewicht' zei ze zacht, bijna onverstaanbaar.
'Hm heb toch overgewicht' zei ze zacht, bijna onverstaanbaar.
Leah
Haalde haar schouders op 'I dont care'
Haalde haar schouders op 'I dont care'
L.C.
"Dan meten we je eerst. Ga maar naast dat meetlint staan. Gewoon hoe je altijd gemeten wordt." Zegt hij rustig.
"Dan meten we je eerst. Ga maar naast dat meetlint staan. Gewoon hoe je altijd gemeten wordt." Zegt hij rustig.
Leah
Keek kort niet begrijpend naar Luke en stond dan op en liep wankelend naar het meetlint.
Keek kort niet begrijpend naar Luke en stond dan op en liep wankelend naar het meetlint.
LUKE
Staat rustig toe te kijken. Nu is het eindelijk gedaan met haar en wordt ze het ziekenhuis in gestopt hopelijk. Net zo lang tot ze weer normaal is het liefst.
L.C.
Duwt haar zacht naast het meetlint. Voert het getal in op een speciaal progamma om ook meteen de bmi uit te rekenen. "Ga maar even op de weegschaal staan." Zegt hij terwijl hij naar de weegschaal wijst.
JULIA
Zucht diep. Ze drukt maar op een knop achter haar bed. De knop waar je op moet drukken als er iets is.
Staat rustig toe te kijken. Nu is het eindelijk gedaan met haar en wordt ze het ziekenhuis in gestopt hopelijk. Net zo lang tot ze weer normaal is het liefst.
L.C.
Duwt haar zacht naast het meetlint. Voert het getal in op een speciaal progamma om ook meteen de bmi uit te rekenen. "Ga maar even op de weegschaal staan." Zegt hij terwijl hij naar de weegschaal wijst.
JULIA
Zucht diep. Ze drukt maar op een knop achter haar bed. De knop waar je op moet drukken als er iets is.
Leah
'Nee.. wil ik niet' ze doet een stap naar achter.
Appel
Loopt haar kamer in 'Is er iets aan de hand?' Hij controleerd de machines kort.
'Nee.. wil ik niet' ze doet een stap naar achter.
Appel
Loopt haar kamer in 'Is er iets aan de hand?' Hij controleerd de machines kort.
L.C.
"Waarom wil je niet?" Vraagt hij rustig.
JULIA
"Ik moet naar het toilet." Zucht ze zacht. "En ik wil weg." Mompelt ze bijna onverstaanbaar.
"Waarom wil je niet?" Vraagt hij rustig.
JULIA
"Ik moet naar het toilet." Zucht ze zacht. "En ik wil weg." Mompelt ze bijna onverstaanbaar.
Leah
'Ik haat dat ding' keek naar de dokter.
Appel
Knikte kort 'Je kunt gewoon plassen, we hebben iets aangebracht zodat je niet telkens op hoeft te staan dus plassen kan gewoon. En dat je naar huis wol snap ik volkomen maar het is nou eenmaal niet anders'
'Ik haat dat ding' keek naar de dokter.
Appel
Knikte kort 'Je kunt gewoon plassen, we hebben iets aangebracht zodat je niet telkens op hoeft te staan dus plassen kan gewoon. En dat je naar huis wol snap ik volkomen maar het is nou eenmaal niet anders'
JULIA
"Wat hebben jullie aangebracht?" Vraagt ze argwanend.
L.C.
"Waarom haat je de weegschaal? Ik beloof je dat ik niets door ga vertellen over je gewicht. Als je wilt gaat Luke tijdens het wegen even uit de kamer.
"Wat hebben jullie aangebracht?" Vraagt ze argwanend.
L.C.
"Waarom haat je de weegschaal? Ik beloof je dat ik niets door ga vertellen over je gewicht. Als je wilt gaat Luke tijdens het wegen even uit de kamer.
Appel
Noemde een naam op van een of ander geval xd
Leah
Keek dan naar Luke 'Gast je moet blij zijn dat ik dit voor jou doe' zegt ze lichtelijk geïrriteerd en stapt op de weegschaal.
Noemde een naam op van een of ander geval xd
Leah
Keek dan naar Luke 'Gast je moet blij zijn dat ik dit voor jou doe' zegt ze lichtelijk geïrriteerd en stapt op de weegschaal.
JULIA
"En dat is wat?" Vraagt ze zuchtend.
L.C.
Kijkt naar het getal dat op de weegschaal verschijnt. "Wat vindt je ervan?" Vraagt hij rustig aan haar.
"En dat is wat?" Vraagt ze zuchtend.
L.C.
Kijkt naar het getal dat op de weegschaal verschijnt. "Wat vindt je ervan?" Vraagt hij rustig aan haar.
Appel
'Een buisje waar de urine door komt en hier in gaat' tikte op een plastic ding.
Leah
Keek niet naar het getal 'Veel te veel' zegt ze nonchalant en halt zuchtend een hand door der haar.
'Een buisje waar de urine door komt en hier in gaat' tikte op een plastic ding.
Leah
Keek niet naar het getal 'Veel te veel' zegt ze nonchalant en halt zuchtend een hand door der haar.
JULIA
"En mijn drollen dan? Ik ben niet constant aan de diarree." Zegt ze droog. Lekker, tegen je eigen troep aankijken.
C.L.
"Waarom vindt je het te veel?"
"En mijn drollen dan? Ik ben niet constant aan de diarree." Zegt ze droog. Lekker, tegen je eigen troep aankijken.
C.L.
"Waarom vindt je het te veel?"
Appel
'Daarvoor zou je toch naar de wc moeten' zegt hij rustig.
Leah
'Omdat het zo is...'
'Daarvoor zou je toch naar de wc moeten' zegt hij rustig.
Leah
'Omdat het zo is...'
JULIA
"Waarom ben ik hier en zit al deze fuck aan mij vast?"
L.C.
"Daar is vast wel een reden voor."
"Waarom ben ik hier en zit al deze fuck aan mij vast?"
L.C.
"Daar is vast wel een reden voor."
Appel
'Ik neem aan dat je vriend je dat al verteld heeft?' Hij keek naar haar.
Leah
Wist net wat vet tussen haar vingers te krijgen 'Dit is de reden. Dit moet weg' ze keek hem aan.
'Ik neem aan dat je vriend je dat al verteld heeft?' Hij keek naar haar.
Leah
Wist net wat vet tussen haar vingers te krijgen 'Dit is de reden. Dit moet weg' ze keek hem aan.
JULIA
"Daaruit kon ik nou niet echt iets opmaken." Antwoord ze. Ze kijkt naar hoe alle shit vast zit. Die plakkertjes kan ze er wel gewoon aftrekken en sommige infusen kan ze ook wel loskoppelen.
"Daaruit kon ik nou niet echt iets opmaken." Antwoord ze. Ze kijkt naar hoe alle shit vast zit. Die plakkertjes kan ze er wel gewoon aftrekken en sommige infusen kan ze ook wel loskoppelen.
Appel
'Je hebt anorexia en zult voorlopig hier moeten blijven tot je weer goed eet en op gewicht bent'
'Je hebt anorexia en zult voorlopig hier moeten blijven tot je weer goed eet en op gewicht bent'
JULIA
"Dus omdat ik ben flauwgevallen krijg ik de stempel 'anorexia' op me gedrukt?" Ze lacht schamper.
"Dus omdat ik ben flauwgevallen krijg ik de stempel 'anorexia' op me gedrukt?" Ze lacht schamper.
Appel
'En omdat je blijkbaar niet eet en veel te dun bent, ja' hij schreef een paar dingen op
Waar blijft dokkieee
'En omdat je blijkbaar niet eet en veel te dun bent, ja' hij schreef een paar dingen op
Waar blijft dokkieee
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Permissies van dit forum: